Gå til innhold

Innbrudd I Min Golf 2 PÅ Jessheim Storsenter 14. Desember

Ranger emnet


El_Loco

Anbefalte innlegg

Ja, så heldig er jeg altså... Var på Jessheim Storsenter på nattåpent med min kjæreste. Parkerte i Ormen Lange parkeringshus ved kulturhuset. Innbruddet skjedde mellom 22.00 og 23.30.

 

Det som er stjålet:

 

Kenwood forsterker på 600 W.

CD'er for ca. 2000-2500 spenn.

En vinterjakke for damer, svart.

Fronten på en Pioneer DEH-P55BT. Ja, helt riktig. kun fronten.

En pysj til jente på 12-14 år.

Et gitter til lufteventil i midtkonsoll...

Har enda ikke gått gjennom hele bilen, så jeg vet ikke om det er alt.

 

Vekterne på senteret trodde kanskje det var en narkis som hadde gjort det. De har kameraer i parkeringshuset.

 

Hvis noen av dere får tilbud om å kjøpe en gammel Kenwood forsterker som er fra Jessheim, så si gjerne ifra.

 

Tar imot tips på tlf. 47 26 61 42.

 

 

Marius, forbanna bileier som skulle ønske han så hvem som gjorde det.

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

 

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

 

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mange innbrud og forsøk der i det siste!

 

Dama fant bilen med låsen halveis banket inn her om dagen samme sted..

 

Da er det tydeligvis en "gjenganger". Får håpe politiet gidder å gjøre noe med det da. Trist med bilen til dama di også. Leit at folk skal trenge å gjøre sånt. hvorfor ikke bare stjele lommeboka til Røkke eller noe? Fra spøk til alvor... Kjedelige greier. Ikke det at det som var i bilen nå betyr så mye for meg, men det er følelsen av at noen har brutt seg inn i bilen din og tatt masse ting som er dine. Man føler seg ikke så stor da.

 

Marius.

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

 

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

 

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales ikke å parkere der.. Mange narkiser som henger nede der, pga ly og lett tilgang til togstasjonen der de henger.. Parker heller oppe ved senteret neste gang.. ;) Sikkert dårlig med plasser, men alltids en som reiser..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Flaks at jeg ikke har no cd spiller i bilen da, var der mellom da jeg også... :op:

 

Men det er jævla kjipt at sånt skjer, jeg har sluttet helt å parkere der nede, bortsett fra når det er helt jævlig fullt, kjørte rundt i 20min før jeg fikk plass i går så da parkerte jeg der nede.

 

Dama jobber på senteret og det er visstnok en gooood del kunder som har hatt innbrudd i bilen nede i det phuset, har mine tvil på at det skjer no voldsomt fra vekter/politi men det er lov å håpe! :)

 

Skal selvfølgelig si i fra hvis jeg får no tilbud.. :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre! min egen golf 2 (knall blå) ble brutt opp med diverse skader på eksteriøret på Quality hotel gardermoen (v esso / E6) natt til søndag 10 des! de fikk med seg en splitt ny Sony Xplod spiller, men jeg har sveiset igjen bakluka, og de fant tydelig hvis ikke knappen som åpner den, så forsterkere og sub fikk jeg ha i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår