Kim_R Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Lurer på en ting, Har kjøpt meg 2 nye forskjærmer til Golfen min, å noen sier jeg bør lakere de innvendig også. Evt Hvorfor? Så da må jeg lakke hele skjærmen innvendig og utvendig samtidig, men hva med resten av bilen da som også skal lakeres opp igjen i samme farge! Er det mulig å bare bruke en Sprayboks med riktig farge på innsiden å så slipe ned skjærmen utvendig å lakere den sammen me bilen.? Mvh Kim Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Burde vell ha på no rustbeskyttelse inni skjermen. ruster fort og lett der Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Spray på med tectyl, ikke tjukkeste typen, men den som flyter relativt lett og er litt gjennomsiktig! Burde ikke trenge mer hvis den er uskadet og ny. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg