Boosti Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg har en 87mod bmw 320i til salgs...noe rust er det men motoren går veldig bra og jevnt. Den har en skrape lyd ved gass på drag, trodde det først var girkassa. Men den bytta jeg og lyden er ikke borte. Jeg har kjørt bilen med den lyden i et halvt år nå, så det er ingen farlig lyd. Og sikkert en enkel liten fille ting. Bilen skal inn på eu-kontoll innen mars, men det skulle ikke være no stort problem. Det som burde gjøres før eu-kontroll er og, sveise et rust hull på 2cm i gulvet og et i kanalen, reparer speedometeret og fjerne/bytte knust tåkelys. Bytta radiator, bremser rundbaut i vår og 40mm jamex senkesett godtkjennt i vognkort. Jeg hadde tengt meg rundt 8000 for den. Det kan det også følge med 16" tsw felger. På de sitter det to bra og to nesten helt nye dekk på... Den går for 6000 uten felger.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Det følger også med et par 6x9 tommere og en kenwood cd spiller....setter også inn noen greie høytalere foran i kickpanelet. Nå sitter det på orginale bmw alu felger med greie piggfrie dekk. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hvor står den? :) Veldig interessert Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hønefoss/jevnaker....45min fra oslo... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Har skiltnummer? Hvor langt har den gått? motor? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Har skiltnummer? Hvor langt har den gått? motor? Motor er en 2liter rekke sekser.....som har gått cirka 220000km Skilt nummeret er: Bn36023 Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Ikke solgt enda. Kan gå ned litt i pris vist den blir solgt før nyttår.... Bilde av rust osv...det følger med no lakk til leppa bak. Men den kan tas av før slag vist det er ønskelig. http://s140.photobucket.com/albums/r29/Volkssteel/ Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 kan du møte på hallveien ? eg må ha en bil i romjulen men blir litt langt å kjøre fra stavanger til oslo for en bil til 8000 kr viss d bare e elendigheten. for viss bilen e bra så du sier så kjemst du vell ikke av å vise den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobimmeren Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 jeg er veldig interisert i denne bilen men dog at du kommer et godt stykke på v ei mot tønsberg.. mvh anders:hondakick :hondakick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbf Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Feil/mangler ved bilen? Hvor mye hk er det? Toppfart? Sitter den godt på veien? Mye rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Feil/mangler ved bilen? Hvor mye hk er det? Toppfart? Sitter den godt på veien? Mye rust? Toppfart har jeg aldri testa. Den har vel rundt 120-130hk, og sitter bra på veien. Feil og mangler står i første post, og bilder av rusta ligger i en link noen poster over. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bcorny Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Sjekk pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 hei. Tar du bil i bytte? Har en mercedes 190e 85mod.... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 hei. Tar du bil i bytte? Har en mercedes 190e 85mod.... Er nok bare interresert i penger. :) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg