T_BG1 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hvor mye olje skal jeg ha på min 5 trinns manuelle girkasse? Bilen er en 93 modell audi 100 stv 2.5tdi Takk for svar!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg er ikke sikker, men jeg tror du skal ha til det renner ut av pluggen igjen, eller akkurat under pluggen. Når jeg undersøkte dette, fant jeg ut at Shell har en GL 4 olje med en spesiell Vw godkjenning som er fin og bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroMan Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 castrol har fin gear olje Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 fyll til det drypper litt ut av pluggen igjen... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Bilen skal også være slik at temperaturen ikke er kald når det drypper ut. For da kan det bli for mye tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 det gjelder i hovedsak atf olje som er i dsg kasser og i multitronic, da denne oljen utvider seg ved varme. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg