ToMmyDuDe Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 takk for det :) blir vel intercooler i fronten.. good plass der.. må bare bygge interiør først, og få motorn til å gå skikkelig :) det står over her hvor mye jeg la ut.. sinnsykt feit bil. tar bare litt tid å få den i orden.. og siden jeg er på sjøen anna hver måned så går det litt tid.. men når jeg er hjemme og har penger blir det bare bil :) så i februar blir det vel masse jobbing :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 tror jeg har 3 råder :p har ikke hatt full oversikt over delespekteret enda.. viss det var bare stempelet som gikk til H på gamlemotorn så kanskje.. kan se etter viss du er interesert.. Om du har 4 intakte råder så er jeg intressert :D Må bare undersøke litt :P Mener de skal være bolt on på min motor. hehe. Disse B6T rådene holder jo i overkant 300-350 hk. mens BPT lever farlig rundt 250 :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToMmyDuDe Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 kan se hva jeg har :) mye hk skal du sattse på da? noen som vet noe om girkassene på disse bilene? hører det skal være dårlig butikk når man runder 200hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Næ, satser på rundt 300 hk med tiden :D Noe mer tør eg ikke utsette girkassen min for :P og Siden bilen min er fwd så går vel kreftene stortsett opp i røyk uansett:rolleyes: Ang girkassen din så kommer det veldig ann på kjørestilen din hvor mye den tåler. Mye rivstarter og smultringer på tørr asfalt vil nok drepe den fort, men med litt forsiktig bruk og vedlikehold skal den no fint klare 200. Skulle den ryke så mener eg at nyere GTR og GTX kasser passer på :D er samme boltmønster på motoren i allefall :), må kanskje litt modding til på selve bilen. Men de er langt fra skuddsikker de kassene også. men en 300 hk + klarer de med riktig bruk og vedlikehold :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 300hk på den lille fisen kommer jo til og bli helt rått:) kommer til og følge med litt her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Du bør forresten regge deg på http://www.mazda-ogn.org og legge ut prosjektet ditt der og :) holde mazda folket samlet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToMmyDuDe Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 trenger litt hjelp nå.. viss noen har info om mazda spesialister i norge osv, inett sider med deler og info osv... burde vell kanskje hatt turboen på service kanskje, pluss at jeg må ha noen til å se over motorn og justere den. må ha noen til å sveise opp front-ic. og viss noen vet noe om wastegate og hvilken dump-ventil som passer på den motorn osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hadde du orginal IHI RHB5 turbo på denne, eller er den byttet ut ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 lite fremgang for tiden ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToMmyDuDe Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 er ikke sikker på hvilken turbo modell det er.. lite framgang ja.. er på jobb for tiden.. skal hjem om 1 uke. så da får vi se om d blir gjort litt småting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToMmyDuDe Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 jaja... går treigt det her :p har tatt ut hele dashbordet osv... så har jeg da prøvd å koble til alle ledninger igjen, så de henger bare løst. men nå vil ikke bilen starte :/ er tjukkt av ledninger som egentlig ikke hører til noen plass. diverse extra greier fra rallytiden osv.. må annskaffe meg verkstedmanual, så må jeg ha en delebil... i så fall sliter jeg noe sykt med å få orden på elektronikken der. så jeg er på seriøs jakt etter å finne noen som kan hjelpe meg... men det blir vel også kanskje støpt nytt dash i glassfiber. så viss jeg får orden på elekronikken, så blir det vel framgang med resten av bilen. planer nå: -få bilen til å starte igjen :p -ordne nytt dashbord -begynne å sette opp helt nytt interiør -skifte bremser, skifte olje osv, generell service. -montere nye fangere og lykter osv. -så blir det vel bøttestoler, litt motoroppgraderinger. osv osv... tar vertfall lang tid og masse penger :p men viss noen har noen gode forslag og tips så vennligs si fra =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solum Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 GTXen er nok cassiet som kom etter denne. BF er karosseriet. GTX og GTR har betegnelsen BG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 BF er karosseriet. GTX og GTR har betegnelsen BG skal tru om han har funne det ut sjøl;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Den der var jo dritkul! Men drit i styling, trenger bare felger å senk på slike biler spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Sjer det noe her eller? Behold rally-stilen på bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg