Gå til innhold

Alpine 4 kanaler, 12" kasse, Infinity Kappa perfect frontsett og 6*9 og Kicker selges

Ranger emnet


ugn

Anbefalte innlegg

Selger unna litt utstyr som ligger og slenger.

 

Har en stk Alpine MRV F-340 forsterker som selges. Kan kjøres i 4/3/2-kanal.

 

DSC01367.jpg

 

12" kassen er en orginalkasse til JBL og ser slik ut:

Mangler dog de 2 stengene som går over selve elementet.

413_JBL_CS-1200B.jpg

 

Har 2 stk boschmnan 10"-ere som også skal selges, de står i en kasse nå. Som er laget av spon og mest trolig er for liten. Kjøpte den av en kar som hadde den i en golf. Den skal passe perefekt inn i en golf mtp. skrå rygg.

Har ikke bilde av kassen eller elemetene. Selges til hbo. 500,- for begge elementene, med eller uten kasse. Kassen veier 27 kilo med subbene montertert.

 

Infinity Kappa Perfect 5 3/4" frontsett, sitter montert i bilen nå så har ingen bilder av de, enda.

 

Infinity 6*9 med orginal kasse selges, heller ingen bilder av de.

 

Kicker orginal kasse med 2 stk 12" comp subber (runde). Portet kasse. Spiller rent og pent. Ingen tegn til slitasje.

Den lykkelige eier av:

Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N

 

Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Vet ikke hvor mye jeg kan ta for den, men tenkte et sted rundt 1000-lappen for den.

 

Har også Infinity Kappa Perfect 5.25" frontsett som jeg skal selge, og Infinity Kappa 6*9 med kasse som skal bort. Kommer tilbake med bilder på disse.

 

JBL-kassa går vel for rundt 500.

Den lykkelige eier av:

Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N

 

Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Vet ikke hvor mye jeg kan ta for den, men tenkte et sted rundt 1000-lappen for den.

 

Har også Infinity Kappa Perfect 5.25" frontsett som jeg skal selge, og Infinity Kappa 6*9 med kasse som skal bort. Kommer tilbake med bilder på disse.

 

JBL-kassa går vel for rundt 500.

 

hvor bra er forsterkern? tenkte meg en jeg kunne dra hattehøytalere og frontsett med, men har ikke kjøpt frontsett og hattehøytalere heller =P men ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor bra er forsterkern? tenkte meg en jeg kunne dra hattehøytalere og frontsett med, men har ikke kjøpt frontsett og hattehøytalere heller =P men ja

 

Selv brukte jeg den forsterken til å dra Infinity front og 6*9 høyttalerene mine, var nok krutt i ampen til å dra de i hvertfall :)

 

Hvor bra han er er vanskelig å beskrive, men jeg er i hvertfall knallfornøyd med den. Selges fordi jeg har oppgradert anlegget.

Den lykkelige eier av:

Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N

 

Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hadde du tenkt deg for 10" settet? eller kicker settet?

 

Kassa som jeg tok bilde av tenkte jeg meg 500,- for.

 

Kicker-settet, DC-12, kostet ny 2490 på bugboys i fr.stad.

Kom med et bud, så får vi se. Som ny, ingen slitasjer. Spiller pent og rent.

Den lykkelige eier av:

Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N

 

Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår