Mosk Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 har en komplett 16 pl motor med ledningsnett,grenrør,girkasse,speedometer.begge bensinpumpene. vet ikke kor langt denne eg kjørt men den sveiv når jeg plukkte bilen den sto i,har skrudd av det meste på motoren for planen var å pille alt å overhale men pengene strekker ikke til så jeg selger alt,for å få motoren samen igjenn så trenger du bare ny topp pakkning så tror jeg det bare er å kjøre på. pris samlet for alle delene:8000 må hentes i sandnes\austrått,gidder ikke sende noen deler så vil dere ha så komm å hent:jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Kan også bytte dette i noen digg felger,eller noe annet til golf 2 gti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 trenger også bilstereo,store forsterkere til subber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Bare motoren du vil ha uten ledningsnett???har også et kr innsug så du får med visst det blir aktuelt me bytting eller salg Har også g60 frambremser med spindler visst du vett om någen så e intereserte,skulle egentligt ha de sjøl men har lyst på små felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 sko helst hatt vekk alt i ett men kan jo sei fra visst eg isje får vekk delene,har handla meg leilighet å sagt opp mekke lokal så har isje plass te alt lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ingen så trenge motor?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg