@sconamann Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Har en m20b27 som jeg skal montere 3.5l luftmengdemåler og dyser på. Har hørt om flere på nettet som har gjort dette, men er det egentlig vits å montere 3.5l lmm på den orginale belgen som sitter der. Da vil det jo bli en innsnevring der uansett. Får vel ikke så mye mer luft da? Hvis belgen byttes ut skjønner jeg at det har en effekt, men er det noen som vet hva slags belg som kan settes inn da? Har 3.5l gasspjeld også, men denne mangler jo tilkobling til kaldstart og tomgangsreg. som sitter på det orginale spjeldet? Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Kan noe av dette strupes slik at jeg ikke trenger å koble det til? Setter pris på all hjelp og tips På forhånd takk! Siter -BMW 325 86mod -Opel Ascona B 79mod 2.2i *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 er like mye for å ikke bunne "flappen" i lmm Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg