MiNDFLaRe Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 UNGER!?!? Blir så provosert av taper-oppførsel! Kommer gledelig ned med balltre.. MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 det værste er at jeg tror ikke det er snakk om unger heller.. men at de ikke er særli voksne i huet er det vel heller liten tvil om.. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkmr Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 helvetes jævler!!! Du får det heldigvis dekka av forsikringen håper jeg. Hvis du bruker kun glassforsikring så taper du ikke bonus, kun egenandel på kr 2000,- Tips ang forsikring til samtlige. Forsikre bilen i gjensidige. Tegn et medlemskap i Naf med eller uten veihjelp. Naf dekker 4000kr pr år i egenandel hvis du skulle være ute for noe. Audi A7 2011Vw Transporter 2013 140hk 4x4X- Audi A4 2012X- Vw Transporter 2012X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 X- Vw Transporter 2008 X - Hyundai Coupe Fx 2001X - Vw Tansporter 2005X - Vw Caddy 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 hadde det bare vært glasset som var knust så hadde d vært null stress, men er nokk litt værre en som så.. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 bilder: Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 fy faen å kjipt! hva for folk t å gjøre slikt?! SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkmr Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 satan for någen dridsekkar... Minste steinen di fant i område eller... Ka så feile folk.. Audi A7 2011Vw Transporter 2013 140hk 4x4X- Audi A4 2012X- Vw Transporter 2012X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 X- Vw Transporter 2008 X - Hyundai Coupe Fx 2001X - Vw Tansporter 2005X - Vw Caddy 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Tatt noen på fersken i å gjøre noe slikt med min har jeg sittet inne i et par tiår. Jævla idioter! Samfunnstapere! Søppel! Håper taperne leser denne tråden. Slike som dere skulle jeg tømt heimert over, og skutt på med fyrverkeri! Brenn! (Ps. Vil dere få tak i meg er jeg ikke vond å be) Håper det ordner seg for deg. Blir rett og slett skikkelig trist av slike nyheter. Spesielt etter å ha lest hele tråden din. At folk ikke kan la andres ting være i fred! Skulle hatt 9mm nakkebedøvelse hele gjengen! URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 9mm nakkebedøvelse.. haha den var ny:) snakka med takstmannen i dag. han var ca like idiot som de som kødda me bilen min. han mente jeg skulle drite i alle småskadene og ta d på ruteforsikringa... for d skjer? eh nei... så får forhåpentlig svar i morra på hva som blir utfallet Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 reperasjonen er påbegynt.. var innom å titta, glemte å ta bilder da men :P hehe. looking good Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 godt å høre. regner med du oppdaterer med bilder osv :) URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Blir spennende å se bilen din i mint stand igjen! MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 javel javel, var innom propaint å så på bilen igjen, de hadde lakka den, men han som lakkerte må ha sovet mens han gjorde det, for de lakkerte feil farge på bakluka :P skulle rette det opp i morgen. begge rutene måtte skiftes faktisk ( front og bak) så det kan se ut som om jeg får en ny bakrute, ferdig sotet:) får hvertfall tilbake bilen før helgen :) har også fått noe småstash i posten den siste uka så gleder meg til å kunne fortsette me interiør lysene. 100stk lilla dioder som skal få ta plassen til alle de stygge oransje lysene, skal være flink til å ta bilder under prossessen for dere. begynner nesten å føles som om jeg kan FOR mye om denne bilen etterhvert:P et vandrende coupè GK leksikon:P Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Bra d bli orden på bilen igjen, ja ta masse bilder. blir gøy å se. SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkmr Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 har også fått noe småstash i posten den siste uka så gleder meg til å kunne fortsette me interiør lysene. 100stk lilla dioder som skal få ta plassen til alle de stygge oransje lysene, skal være flink til å ta bilder under prossessen for dere. begynner nesten å føles som om jeg kan FOR mye om denne bilen etterhvert:P et vandrende coupè GK leksikon:P Er det kjørelys i "blinklysene" du skal ha??? sånn amerika-greier :) Audi A7 2011Vw Transporter 2013 140hk 4x4X- Audi A4 2012X- Vw Transporter 2012X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 X- Vw Transporter 2008 X - Hyundai Coupe Fx 2001X - Vw Tansporter 2005X - Vw Caddy 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg