Gå til innhold

Bilforumet.net Media Crew Strikes again!

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Så er det fart og spenning igjen.

 

Tydligvis var det noen som likte videone våre. Skal i morra 2230 sette meg på flyet til England for og lage video med en 355 Spider og en Diablo Roadster.

 

Kommer til å ta masse bilder og video, håper jeg får til en god video som vi alle kan nyte :)

 

Så hvis dere vil sjekke litt Italienske sports biler i helgen skal jeg sette ut litt video snutter & bilder til dere. ;)

 

Fikk akuratt høre at Tubi Style effektanlegg er montert på begge bilene og lydemperne på Diablon er fjernet for anledningen :D

 

Slik ser de så ut:

 

jabba_cars01.jpg

 

jabba_cars02.jpg

 

jabba_cars03.jpg

 

Skal også bort å teste litt Skyline hvis vi får tid. Så kan alle vi som liker jappse biler få noe å sikle etter og.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Tydligvis var det noen som likte videone våre. Skal i morra 2230 sette meg på flyet til England for og lage video med en 355 Spider og er Diablo Roadster.

 

Skal også bort å teste litt Skyline hvis vi får tid.

 

Du får prøve å ha det kult alikevel...

:knob: :knob: :knob: asshole

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får tak i en Isdera 112i så film gjerne den også :D Det er en bil jeg synes er drit-tøff også har det kanskje litt med at jeg er i slekt med han som eier Isdera-fabrikken,broren til tanta mi.Har en drøm om å besøke fabrikken og få prøvd noen av de bilene han lager.Forresten kjekt å møte noen av dere her på forumet i helga,jeg mista skilta mine på fredagen på vei nedover.Skilta ble klipt etter halvannen times kjøring,eu-kontrollen på Audien min var ikke i orden men det visste jeg jo da :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Hvis du får tak i en Isdera 112i så film gjerne den også :D Det er en bil jeg synes er drit-tøff også har det kanskje litt med at jeg er i slekt med han som eier Isdera-fabrikken,broren til tanta mi.Har en drøm om å besøke fabrikken og få prøvd noen av de bilene han lager.Forresten kjekt å møte noen av dere her på forumet i helga,jeg mista skilta mine på fredagen på vei nedover.Skilta ble klipt etter halvannen times kjøring,eu-kontrollen på Audien min var ikke i orden men det visste jeg jo da :D

 

Hvordan bilere er dette. Har du bilde?

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen skikkelige padde-biler,112i har faktisk ikke sladrespeil fordi den har hekkmotor og det er ikke plass til speil så den har kamera og skjerm inne i bilen.Tror hjemmesiden deres er noe slik som http://www.leonberg.com/isdera skikkelige biler er det også!!!Den råeste er jo den som heter Isdera Commendatore 112i 0-100 på 4,8 sek. toppfart på 342!!

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.... nå er jeg på torp flyplass....! flyet går om 1 time og 45min...

 

de har faktisk internett på flyplassen her... genialt... går drit treigt men..! er jeg post whore eller hva? haha

får dra å handle en bråta med bilblader så jeg holder ut denne forbanna ventinga ;)

 

:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

oki.... nå er jeg på torp flyplass....! flyet går om 1 time og 45min...

 

de har faktisk internett på flyplassen her... genialt... går drit treigt men..! er jeg post whore eller hva? haha

får dra å handle en bråta med bilblader så jeg holder ut denne forbanna ventinga ;)

 

:D

 

Se... han klager faktisk... Hva skan gjørra med slikt a???

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...

 

har naa sett 100 ferrari filmer... og tror jeg er klar for morgen dage... naar jeg kikker ned paa garden staar det en diablo, en 355 og en ja... bmw 318...

 

fullt skinn og bla bla.. men den er ikke saa interesant denne helga...! faar hoppe i seng og haape paa godt vaer i morra...

 

slenger ut bilde av viewn min i morra fra rommet...

 

 

cheers mates.... :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår