24277 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 har en boks som skal sitte med fordeleren om jeg ikke tar helt feil. styrer denne en del av tenninga? Dette nr står på boksen: 0 227 100 018. noe med vadis som kan sjekke dette? denne ledningen som går fra denne boksen, hvor skal den gå til? jeg mangler nemmlig denne ledninge :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Går vel innom fordeleren, strøm/jord og sånt. Bare å finne koblingsskjema, det der er vel forresten gammelt tenningssystem. Er bosch-nr tar jeg ikke feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24277 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Går vel innom fordeleren, strøm/jord og sånt.Bare å finne koblingsskjema, det der er vel forresten gammelt tenningssystem. Er bosch-nr tar jeg ikke feil. mener du at denne boksen er til et gamlere tenningssystem enn det jeg har på b21et'n? 81 mod motor forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 mener vel heller att tennings systemet på 21et er generelt gammelt, Men virker da vel bedre enn sprutet får man håpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg