lasgri Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 å satan for ein bil , må stella fint me an.. Siter Porler: suzuki Rmx og Honda mt5. bil:Ford Granada 3.0 jubileum 1976 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 fett prosjektendelig et amcarprosjekt hær har du planer om og bytte til en større motor? jeg hadde vell egentilg ikke tengt til å bytte motor, men litt sånn trimming å sånn blir det jo sikkert etter hvert. skal vel prøve og runde 300hk :partyon: planene er usikkre på dette området... kommer jeg over en motor jeg har lyst på og har råd til den så kan det vel hende det skjer noe :) men i dag har jeg og Papperboy glassblåst toppdekslene mine. og her er resultatet... enjoy! blir nok en god del mere som skal glassblåses... Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 lookin good ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 legger ut et sammenlingnings bilde jeg :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 meget pen bil, lykke til :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ble bra det, sykt mye forskjell det blir :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 seer ut som om dette kan bli bra :) veldig fin bil Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Fin kjerre ! Mustang er grise feite, særlig med muskler under pansret.. Gubben har en 68`Camaro Cab, med American Racing felger, feite felger , passer bra til de fleste Amcar kjerrer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hvordan skal toppdekslene lakkeres? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 topp dekslene tenker jeg at oppe på rillene blir det ford racing blu, og der det står holley oppå rød, jeg trur det kan bli ganske kult, men selvfølgelig er veldig glad for innspill og tilbake meldinger, og ideer.... bilder av nye ting kommer rett over jul... Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 VEldig fine planer , kan bli en fin bil ! :D Hold det cleant :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 skal du hellakkere bilen? I så fall ville jeg lakka toppdekslene i samme farge som bilen! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 bilen skal antagligvis bli svart og det blir ikke noe morro... Melby-boy (sorry at jeg svarer for deg ;) ) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasgri Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 skjer det noko snart eller? er spent på dette prosjektet får håpe og tru det blir bra så det ikkje blir eit stk øydelagt mustang.. Siter Porler: suzuki Rmx og Honda mt5. bil:Ford Granada 3.0 jubileum 1976 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 bilen skal antagligvis bli svart og det blir ikke noe morro... Melby-boy (sorry at jeg varer for deg ;) ) Skal den lakkeres på nytt? Eller skal den gamle lakken poleres og skrubbes frem igjen? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg