Volvo_Rune Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Spørs om han klarer og holde seg unna å kjøre bil da... Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 jaja det var vel ikke det lureste han har gjort på en stund eller.... lurer på om han er en racer på å snekre paller også :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 HEhehe Han lære sæ det no værtfall dem dagan han ska vær dær Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Tør DU 236km/t..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Morsomt at var en volvo, hehe. Men vil nå tro at det bare er til å nekte i og med at dem ikke kunne tyde ansikt og skilt. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Også spikre paller som er så siiiiinnsykt moro!! Fytti! Nei, det finnes verre ting enn å kjøre fort også. Satt på med en bussjåfør som hadde kjørt tur-retur Nordfjordeid-Oslo. Det tar 20timer!! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Helltunnelen er berykta for dårlig værforhold :D Jeg har kjørt gjennom der selv og da tordenet det og snøstorm på en gang.. Værtfall nær den fotoboksen.. HAHA :D Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Jeg har kjørt gjennom der selv og da tordenet det og snøstorm på en gang.. Værtfall nær den fotoboksen.. HAHA :D Artig å "bumpe" halvannet år gamle tråder...:) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Artig å "bumpe" halvannet år gamle tråder...:) Ser ikke ditt problem "Juristen". Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Ser ikke ditt problem "Juristen". Er det noen som har sagt at jeg har et problem, "Granada 3.0GL"? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Virker slik Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Virker slik Fordi? Hvis du mener at jeg har et eller flere problemer fordi jeg kommenterte bumping av en halvannet år gammel tråd, er det sannelig ikke så mye som skal til før man får konstatert at man har problemer. :) Du kan jo mene hva du vil, men JEG mener at det er unødvendig å bumpe en "død" tråd (en tråd som ikke har vært aktiv på halvannet år er per min definisjon både død og glemt) hvis man ikke har noe veldig nyttig å komme med. Om det medfører at du tror jeg har problemer, so be it! :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Er det noen som har sagt at jeg har et problem, "Granada 3.0GL"? :diespam: Det er du som spammer, vi andre prøver å føre en samtale. :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Seff er det kult og bumpe gamle tråder Juristen ;) hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Seff er det kult og bumpe gamle tråder Juristen ;) hehe Ja, veldig. :D Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg