Saxo VTS Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 min andre mod. litt mer fornøyd denne gangen enn sist. men har ennå mye å lære skjønner jeg.. edit Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 kom gjerne med kommentarer.. :D Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 ganske bra til å være andre modd :) men kunne du lagt ut org bilde i større versjon ? :) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Bra chop dette da, blei bra refleksjoner i den hvite lakken men den orange så litt mer fake ut, bra front også. Men aldri sett orginalbildet på choppen, det ødelegger mye...... Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 takker :) ikke helt fornøyd med perspektivet på fronten da. også så jeg ikke før etterpå at jeg har satt på felg med breiere kant foran enn bak :S Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Wow.. Synes det ble bra jeg ! Ser ikke ut som det er bare den andre choppen du ha laga =D Imponert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Du gidder ikke hjelpe meg litt kjapt også tror du? :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149292 Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 morro med tilbakemeldinger. men er det ingen fler på forumet som legger ut bilder. har ikke sett så veldig mye akkruat. finnes det noen andre forum hvor det er mer aktivitet på dette? som sagt så er jeg helt grønn på dette ennå :D hehe Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Du må lage døra litt lenger... ellers var den bra :thumb Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 synes det var en bra mod! Den hvite lakken så ut som chrome lakk. Hvor har du felgene fra? likte dem. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaks Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 ganske bra tell å være andre gangen din;) du burde ha litt mere skygge under biln sia du sænka dn.. å orange fargen så litt fake ut.. eller ganske bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hvor får jeg tak i sån prog att jeg kan gjøre om sånn? Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hvor får jeg tak i sån prog att jeg kan gjøre om sånn? her kan du det også koster det bare 7000,- for fullverson:) Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hvor får jeg tak i sån prog att jeg kan gjøre om sånn? http://www.piratebay.org får du det gratis:) Fet modd.. ble veldig bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 blei meget bra den :) skulle ønske jeg hadde tolmodighet til slikt hehe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg