Burny Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 En kamerat vurderer og kjøpe denne:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1323453 Men den er ikke eu-godkjent og avskiltings begjært.. Hva lønner seg og gjøre før salg? Er denne værdt 80 laken? Ikke i mine øyne, men er den god stand og sklir rett gjennom eu godkjenning så er det vel en grei bil? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 den er nok solgt no. å det står i teksten at den er EU-ok men ellers var jo den fin da! ka var prisen på den? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 den er nok solgt no. å det står i teksten at den er EU-ok men ellers var jo den fin da! ka var prisen på den? Han skulle ha 80k for den. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 hmm..var dyrt spørr du meg med tanke på km på den bilen..kjøpte min vr6 for noen mnd siden.det var en org voksenkjørt bil som var godt 124000km,den fikk jeg for 75000.men der var jeg kanskje heldig med prisen=)hehe. men bilen var fin den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg