Gå til innhold

motorverdi

Ranger emnet


dinge

Anbefalte innlegg

Hvor mye er en slik 16v motor verdt? vurderer å selge den jeg har stående, også er jeg så usikker på hva den er verdt.. dette er da det 139hk motoren om jeg ikke husker feil. KR? den er vel verdt litt vel,siden er i så bra stand?

 

Motoren har rullet 137k ca,litt i overkant. er en 87mod.

Tett å fin.

Ny toppdekselpakning.

Det store innsuget.

Med girkasse som er tett og fin.

Nett kan følge med/hjerne.

Innsprut osv,alt som sitter på motoren.

Speedometer som viser antall km kan følge med.

 

Håper på svar:)

bilde fra den satt i bilen:

Picture120.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

139hk er KR-motoren, ja.

 

Jeg solgte ihvertfall min PL-motor for 4500 med nett og girkasse, og denne hadde gått i overkant av 250k, og den var i veldig god stand. Vil tippe at du kan kreve et sted mellom 6-8k. Kanskje du kan få bortimot 9k om du møter på den rette kjøperen. Ihvertfall det jeg tipper:)

 

Men jeg lurer også litt på hvorfor den Golf'en ender opp i deler. Må da være et bra utgangspunkt videre skulle man tro.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

139hk er KR-motoren, ja.

 

Jeg solgte ihvertfall min PL-motor for 4500 med nett og girkasse, og denne hadde gått i overkant av 250k, og den var i veldig god stand. Vil tippe at du kan kreve et sted mellom 6-8k. Kanskje du kan få bortimot 9k om du møter på den rette kjøperen. Ihvertfall det jeg tipper:)

 

Men jeg lurer også litt på hvorfor den Golf'en ender opp i deler. Må da være et bra utgangspunkt videre skulle man tro.

 

javel:) solgte en pl motor i fjor jeg og,som hadde rullet omtrent det samme,litt mer tror jeg kun motor og gir,for 4k. den var små shabby.hehe

 

hvertfall jeg synes denne motoren er verdt en del.:)

ja,det er synd den ender opp slik,den var jævlig bra,helt til sommerferien begynte,angry.. det er et veldig bra karosseri,med nesten null rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jævlig bra,helt til sommerferien begynte....javel??

 

Vil tippe noe sånt som massern jeg også. 16V motorer/kasser som er gått såpass lite er det ikke mange av. Har nok motor lenge der..

 

jepp,tror ikke jeg skal gå i nærmere detalj på det her,noen som ikke blir fullt så fornøyd med det tror jeg.

 

ja,det er det jeg har tenkt på også,for det er ikke mange 16v motorer/kasser som har rullet så lite. alle pleier hvertfall har kommet seg et godt stykke over 200k. også er det en kar på litt over 80 år som har eid bilen før meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,tror ikke jeg skal gå i nærmere detalj på det her,noen som ikke blir fullt så fornøyd med det tror jeg.

 

ja,det er det jeg har tenkt på også,for det er ikke mange 16v motorer/kasser som har rullet så lite. alle pleier hvertfall har kommet seg et godt stykke over 200k. også er det en kar på litt over 80 år som har eid bilen før meg:D

 

har oddis kræsja?

hehe

 

hvrodan går det på gjøvik foresten?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår