Plastic Racer Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Tenkte å lage et liten presentasjonstråd for bilen min. Kjøpte den i Juni 2006 av John (DjNudler her på forumet) Har ikke gjort så altfor mye med bilen selv, siden den var rimelig alright når jeg fikk den. Sånn så den ut den første dagen. Det som var blitt gjort var da: -Simons endestuss -Facelift-lykter foran og bak -Xenon -18" RS4 -50mm H&R Senk -Sotinga av alle vinduer unntatt fronten -Chromespeil -12" MTX sub, 2x 6x9 JBL Noen dager etterpå byttet jeg ut sideblinkerne til klarglass. Kjøpte meg også et Rockford Fosgate frontsett som jeg enda ikke har fått satt inn. Det siste sysselet mitt handlet om å sette inn tåkelys. Valget falt på Hella Micro De. Det ble seende slik ut: Planer for fremtiden: S3 Grill (Bestilt) Chrome lister rundt vinduer og lykter (Bestilt) Pioneer DEH88RS Cd-Spiller Rockford Fosgate Power Coaxial til baksetet 20" Felger Ny frontfanger/skjørt/hekk Kort venstre speil. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 S3-grillen passer vel ikke i A3-fangeren? (eller kanskje du har kjøpt en som er laget for A3? :-) Ellers ligner bilen din mye på min, gitt: Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ja, det gjorde den jammen gitt! Men jeg er ikke så heldig at jeg har parkeringssensorer. Går faktisk en del like biler her i Fredrikstad også. Du har orginal facelift? Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ja, er en 2001-modell. Nå står den med vinterfelger som er RS4-kopier like dine også, så den er enda likere ;) Er på jakt etter sommerfelger forresten; noen som vet om noe staslig til disse bilene? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Vet om mye pent! ASA AR1 for eksempel. BBS CH. RS6.. Hmmm.. Det jeg kom på nå.. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Er på jakt etter sommerfelger forresten; noen som vet om noe staslig til disse bilene? personlig syns jeg A8 felgene er fine, vurderer de som sommerfelger på min bil til sommeren... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feltsvin Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ser at du har byttet til facelift-lykter med Xenon. Er det bare lyktene som må skiftes, eller er det noe annet som også må byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Bytter lyktene, samme hva type det er, så setter man på ettermonteringsett med xenon. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Man må vel fjerne noe metall i skjermene for at facelift-lyktene skal få plass? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Man må vel fjerne noe metall i skjermene for at facelift-lyktene skal få plass? Stemmer det, du ser det når du har lyktene, legger dem inntil bilen, bare en liten del som skal vekk ;) Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvor bestilte du s3 grillen da? nbs? Likte bilen din:D Hva ga du for frontsettet ditt? mye stress å skifte det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Jeg ga 3000kr for frontsettet minus rabatt. Er ikke stress å bytte, men jeg vil vise frem elementene, så disse skal felles inn. Grillen kjøpte jeg på streetdesign. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Okeida, blir det betydlig mye bedre lyd da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Nei, det er egentlig bare for show. Siden høytalerne er grå og interøret i bilen min er like så, velger jeg å vise dem fram. Dette settet det er snakk om: http://www.brl.se/main.aspx?mc=70&c=70&p=2982 Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Sorry Plastic Racer for OT; men for all del gutter ikke kjøp A8 hjul og sett på A3'n deres... Har sett noen biler med det på og jeg synes ikke det ser bra ut... De hjulene kler kun A8.. Men det er min mening, ville bare si det! Men Plastic, strøken bil du har!! :) Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg