505v6 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Snyggt frontsett!!! :D :D Lurte litt på åssen du gjør med oppdelingen...laget egne delefiltre?? Er det no anbefalt kasse str. til den mellomtonen eller er det bare å kjøre den i døra?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 du kunne jo trekt om det stoffe som er i armlene når du var igang å ville det blitt supert :) prøvde med sånn som var strekkbar i en retning og det gikk ikke veldig bra.. den virket veldig tynn den skaien eller myk :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Snyggt frontsett!!! :D :D Lurte litt på åssen du gjør med oppdelingen...laget egne delefiltre?? Er det no anbefalt kasse str. til den mellomtonen eller er det bare å kjøre den i døra?? Hertz er en av få produsenter som har tenkt på de som vil komponere sitt eget sett og lager filtere for en rekke løsninger. enkel og dobbel midbass, forskjellige kombinasjoner mellom diskanter og mellomtoner. Så du har mange valg om man ikke kjører aktivt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titus Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Fornøyd med subben? Fungerer den godt? ehm, hva skal jeg si, kjører med originalt honda-batteri (dvs de små mopedbatteriene... ;)) så jeg får ikke utnyttet elementet helt ut... Men den spiller veldig bra til mitt bruk, kansje jeg ikke hadde trengt en så voldsom subb egentlig... ;) Men jeg er litt usikker på om kassen er rett da, er det noen som har noe kjennskap til hva som fungerer best til disse elementene? Siden det står i "bruksanvisningen" mål til båndpasskasse nå elementet ikke fungerer i denne så er jeg litt skeptisk... :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titus Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Snyggt frontsett!!! :D :D Lurte litt på åssen du gjør med oppdelingen...laget egne delefiltre?? Er det no anbefalt kasse str. til den mellomtonen eller er det bare å kjøre den i døra?? Har kjøpt delefilter som passer dette oppsettet Mellomtonen og midbassen spiller nå fritt, er bare festet i dørtrekket. Midbassen skal modifiseres til å spille inn i døra for å få litt mer trøkk i den. Trasi å lage kasse til den i døra... ;) du kunne jo trekt om det stoffe som er i armlene når du var igang å ville det blitt supert :) prøvde med sånn som var strekkbar i en retning og det gikk ikke veldig bra.. den virket veldig tynn den skaien eller myk :) Stoffet i armlenet er det samme som er i setene foran og bak så det skal være slik... :D Planen var at det skulle være mest mulig "originalt" på en måte. Og for å få til det så hadde det passet best med det stoffet som var strekkbart i en retning pga farge og form, men det ble ikke noe særlig bra av det nei. Fikk det liksom ikke helt til.... Passer vel til mer rette flater og slikt kansje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Pent! HSK 163? Har det selv, og gleder meg til å høre lyden :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titus Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Pent!HSK 163? Har det selv, og gleder meg til å høre lyden :) Er "egenkomponert" sett dette, samme mellomtone men større midbass og annen diskant... Meget god lyd i disse Hertz-greiene, så du kan bare glede deg... :D Bilen er forresten tilsalgs hvis noen er interesert... ;) Link til annonse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 fått montert mitt jeg også nå på 2x250wrmw 4 ohms forsterker, TRA 1000.2 amp. Spiller skikkelig bra! Utrolig høyt, uten noen som helt forvregning og med veldig bra punch:) Gled deg Jonte. Likte plasseringen din av mellomtone, sammen med diskanten. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Flotte dørtrekk! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg