TG opel Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Har ikke du sveiseapparat da gutt?? Kjørte med sveist diff på omega a ca et halvt år. Og den ble brukt. Den sveiste diffen gikk til helvete en gang, og da var det bare å sveise på nytt.... Så sveis den og have fun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 ikke alltid en kan sveise en diff som er gåen.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Har drivet på i hele dag og sveiset diffen sammen, Sveiset dritten sammen , med biltema apperatet som ikke er sterkt nok. Helte på ny olje, og rygget fram og tilbake, og tok en liten burn for og se om det holdt, begynnte og spinne på et hjul. okey dette holder ikke lenge og slapp clutchen litt fortere en vanligt og så hadde jeg ikke mere sving på hjula. det holdt i ca. 2 min! Biltema apperatet er ikke sterkt nok, og jeg sveiset mye !!!!!!!! 5 timer arbeid i dass!! Og møkkete som faen ble jeg også, og sliten uff, nå vurderer jeg høggern STERKT, hveit ikke om jeg gidder og kjøpe ny diff til den.! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Neei, jeg gir deg 2000spenn! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Skal tenke på det, gir deg beskjed om noen dager, (PS, du veit du må skifte Bakaksel på den?)Eller få noen til og sveise ortlig sperre på den bak, med et Orntligt sveiseapperat. Ellers så snurrer den kjempeflott! :) Men kjøper du den må du love at du herjer den i stykker i vinter?:titties: Og du må betale Årsavifta på den.. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Skal tenke på det, gir deg beskjed om noen dager, (PS, du veit du må skifte Bakaksel på den?)Eller få noen til og sveise ortlig sperre på den bak, med et Orntligt sveiseapperat. Ellers så snurrer den kjempeflott! :) Men kjøper du den må du love at du herjer den i stykker i vinter?:titties: Og du må betale Årsavifta på den.. Ja,veit det.. Men det er vel ikke såå vanskelig og skaffe? Og ja, den skal DØ i vinter:D hahaha Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ja,veit det.. Men det er vel ikke såå vanskelig og skaffe? Og ja, den skal DØ i vinter:D hahaha nei det er jo ikke, skal tenke litt på det.. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ja da har jeg bestemt meg, du kan få den for 2000kr. Når kan du hente den? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ja da har jeg bestemt meg, du kan få den for 2000kr. Når kan du hente den? Ringer deg imorra:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 wtf? kan vel omtrent få en standard omega diff?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 ??? Hvis ingen har et høyere bud, så går den for 2000kr. Rustfri omega A. motor går som en klokke, masse nye deler, defekt diff, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Ikke sterkt nok? Hehe . Da er det vel du som mere ikke kan rengjøre ordentlig eller sveise. Litt mer strøm på apparatet mitt kanskje, men min har holdt mye herjing! Drivaksel røk før sveisen. Sveisen har holdt hele tia den. Du må dusje rent med tynner og fille først. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Det kan godt være muligt, men uansett, skal kjøpe meg ny bil i dag kansje, og derfor selges denne herligheten , uten disse felgene for 2000kr, eller høyere bud innen søndag, så hvis folk hvil ha rustfri omega ,som går bra og har skilter og masse slikt, er det bare og by, bilen er ikke fin i lakken haha! men det er jo bare og slipe vekk. defekt diff ,,sveis det sammen eller bytt diff (ikke store jobben ) jeg er lat og gidder ikke.! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 se på denna herligheten:blunk: men så skjedde detta:( diffen røyk igjen, sæthern skulle prøve å burne når vi sto i kø og da smalt det he he . bilen har stått parkert en uke nå, og da har det vært noen dritt unger å gjort hærverk på den så nå blir den hogga:) Se så glad han er da han fikk prøve den gule vesten sin he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Faen så kjipt! Sånne drittunger burde høgges selv! Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg