MortenM Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 mmm er ikke max power er Gatebil magazinet som kommer ;) hva er feil med bilen din da? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Min? Veivakselsensoren har tatt dagen... Får vel ikke tak i ny før tidligst mandag :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hm, hva er det jeg har som er billigbillig..?Både VR6-frontleppa og sportseksosen er fra Møller (Votex er vel Møller som forhandler), om det var de delene det var snakk om.. :) Hvor mye jobb er det egentlig å lakke felgene..? Hadde vært morro å lakke vinterfelga mørk grå ellerno.. Værste var egentlig og ta de av bilen:D hehe Bare tørka over de, maskerte rundt kanten. Pusset over med 400, mitt tillfelle var litt ekstremt da, siden felga mine hadde flassa osv. Utenom det, er det bare og lakkere 2-3 lag, grunne hvis du gidder først da.. Også klarlakk til slutt.. Tok meg 2kvelder, men dette går ann og gjøre på en søndag.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 -Vaske bilen/polere (greit nok... men det e kladt ute) :)-Sote baklyktene (nææææ.. liker de sånn de er) -Lakkere felger (stress) -Sote ruter (har sotet rutene ble ikke fornøyd) siste moden min var foresten Audi TT pedaler! supre greier! skal på biltema å sløse vekk litt penger etter på. kansje jeg finner noe gøy der. Tok du ut rutene da? Er MYE lettere da, har prøvd begge deler. Er lett og ta de ut. Ble strøkent på meg iallefall, og det er Biltema solfilm. Så for 200kr kan du prøve og feile mange ganger.. Trenger ca. 6meter til hele bilen. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 tok ikke utav rutene... må vell kansje gjøre det skikkelig en dag jeg gidder... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg