Vantage Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Fikk med meg et eller annet sted at Sierra Cosworth 4x4 har kraftfordeling 52,4 - 47,6?? Altså mest trekk på framhjula. Stemmer dette? Vurderer å kjøpe en slik bil, og det gjør meg absolutt ingen ting. Men det er jo kjekt å samle opp litt informasjon før en går av sted og punger ut 100k for en bil :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Sierra Cosworth 4x4 har ifølge boka 34% foran og 66% bak. Mange forkorter det til 60/40. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 That's more like it! Var det jeg trudde også serru. Altså 40-60 :) Bare finne et bra eksemplar nå da :D:D Takker for svar! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 skal du kjøpe deg cosworth så er dette her en fin ting og følge med når du skal kjøpe http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146830 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 skal du kjøpe deg cosworth så er dette her en fin ting og følge med når du skal kjøpe http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146830 Og hvis det er sapphire, altså sedan, du skal kjøpe kommer det straks enda en guide. 4 sider omtrent :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 skal du kjøpe deg cosworth så er dette her en fin ting og følge med når du skal kjøpe http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146830 Den var god å ha med seg. Interessant lesestoff! Takker :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Og hvis det er sapphire, altså sedan, du skal kjøpe kommer det straks enda en guide. 4 sider omtrent :) Er vel gjerne det når han snakker om 4x4... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Er vel gjerne det når han snakker om 4x4... Hehe selvsagt, jeg som ikke leser topic eller noen av postene i den :blush Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg