Gå til innhold

Skyline i Sandefjord

Ranger emnet


Andreas!

Anbefalte innlegg

Så ikke fargen. Litt mørsk.. Men den var mørk :D mye mulig den var rød. Jeg vet også om en annen skyline, den holder til i Kvelde den er vin rød/burgunder rød

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke fargen. Litt mørsk.. Men den var mørk :D mye mulig den var rød. Jeg vet også om en annen skyline, den holder til i Kvelde den er vin rød/burgunder rød

 

Var den jeg tenkte på. En kamerat som lånte den en gang, synes den ser litt sliten ut.

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

 

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo ha vært en. Den jeg møtte i fjord var rimelig hefitg. Husker bare reg nr og det var KH 27644 men så er det en skyline som er nesten "lik" som har KH 27645 så husker ikke akkurat hvem av dem jeg møtte. ganske likt.

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas, jeg tror både Dynacore og sugekopp snakker ironi her,

fordi Skyline er veldig vanlig i disse dager.

:)

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas, jeg tror både Dynacore og sugekopp snakker ironi her,

fordi Skyline er veldig vanlig i disse dager.

:)

 

Men derimot når noen spotter en 240, e30 eller cosworth, så er det skikkelig uvanlig? Jeg vil derimot påstå at en Skyline fortsatt er en uvanlig bil, selvom det går noen her i landet. Jeg har ikke sett mange skyliner, å ser jeg en rundt her, så kan jeg fort være interessert i å vite hvor den hører til..

 

Å hvis dere er så jævla lei av at noen ser en bil du ser ofte, så gi f i skriv da!?

Skulle nesten kalt moderatorene for barnehage tanter, for av å til begynner jeg å lure på hvor gamle dere EGENTLIG er...

 

Det ekke første gang dette har skjedd, å nå begynner jeg å bli utrolig lei av at folk HELE tiden må klage på alle andre.. Hvor er poenget?

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EspenS, kan være enig med deg, men jeg ville bare påpeke til Andreas hvorfor Dynacore og sugekopp ble så sinnsykt "begeistret".

Nå bor jeg selv i Haugesund, hvor JSI holder til, så ser Skyline daglig, men jeg blir jo også intr. og oppspilt om det plutselig dukker opp en ny grom skyline i byen...

men som sagt, ville bare påpeke til Andreas at det var litt ironi inni bildet her, er ikke ute etter å klage eller noe på andre.

 

Mvh

Joey.

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EspenS, kan være enig med deg, men jeg ville bare påpeke til Andreas hvorfor Dynacore og sugekopp ble så sinnsykt "begeistret".

Nå bor jeg selv i Haugesund, hvor JSI holder til, så ser Skyline daglig, men jeg blir jo også intr. og oppspilt om det plutselig dukker opp en ny grom skyline i byen...

men som sagt, ville bare påpeke til Andreas at det var litt ironi inni bildet her, er ikke ute etter å klage eller noe på andre.

 

Mvh

Joey.

 

Ja, det var ikke sånn sikta mot deg egentlig, ble bare litt irritert på de andre svarene:)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo ha vært en. Den jeg møtte i fjord var rimelig hefitg. Husker bare reg nr og det var KH 27644 men så er det en skyline som er nesten "lik" som har KH 27645 så husker ikke akkurat hvem av dem jeg møtte. ganske likt.

 

Det er den jeg snakker om. :)

 

Den andre er vel ikke så veldig lik.. Det er en R34 GT-R. ;)

 

EDIT: Her er den jeg snakker om: http://www.maxpower.no/page/502

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår