Steef Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Så den nye M5`n ved Gimle Videregående skole i dag. Kjørte inn til kirkegården på andre siden av skolen:D Den var rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 sett et par nye M6 her ihvertfall :) En svart som jeg tror holder til ute på Andøya og en Svart som ofte står i Østre Strandgate :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 en sølv M5 har jeg sett maange ganger rundt i byen,en gammel mann som kjører:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Holder til i løvika på andøya... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Overraskende nok sett flere av M6 enn de nyere M5'ene... Men... Så bor jeg i Oslo... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Holder til i løvika på andøya... Typisk at den holder til på Andøya:D Den var sølv ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg