Gå til innhold

Tips til 6 1/2" komponent frontsett?

Ranger emnet


ove.a

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til komponent frontsett i str 6,5"?

Prisklasse 1500,- -> 2500,-

 

Lurer på Infinity eller Kicker, men er veldig usikker på hva som er best kvalitet.

 

vet prisen er litt i overkant men, er satt ned ganske mye:

 

Seas Lotus Performance komp.sett, par

NOK 2 995.00

Settet inneholder:

2 stk. CW17E003 bassmellomtoner

2 stk. CT25FF001 diskanter

2 stk Griller

2 stk. delefiltre

2 stk. spesial diskantkabler

1 par monteringsbraketter for diskantene, skruer, dempemateriale, klistremerker, dokumentasjon m.m.

(NORMALPRIS 4.395.-)

 

http://www.dynabel.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Hertz HSK 165 så mye bedre enn ESK serien at det er verdt å bruke så mye mer penger på?

 

ESK settet er meget bra til prisen, vesentlig bedre enn mye annet, men HSK er der hvor Hertz virkelig begynner å skinne. ESK kan med litt feil montering og sammensetting låte litt hardt, bl.a grunnet bruk av metalldome. Man må uansett ta prisen med i betraktning her, og settene leverer absolutt varene. HSK er dog i en helt anne liga, og kan fint konkurrere med flere av konkurrenters 4000kr sett.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo fett at du har kommet så langt da.. eneste måten å finne den høyttaleren som passer deg best er jo bare lytting fra deg. Du for prøve å få lytta til disse elementene, tror vi snakker om ganske lik kvalitet på produktene du lister opp så nå gjenstår i mine øyne hva du liker av lyd..

 

prøv å få lytta til i hvertfall noen av settene, så kan det hende du bestemmer deg for en av de, eller kanskje du bestemmer deg for å fjerne de fra lista.. det er helt og holdent opp til deg.. du som skal sitte å lytte på dette i bilen din

 

etter min smak har ikke Rockford peiling på å lage frontsett, men det er min personlig mening :)

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår