domle555 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Heisann. Jeg lurte på om det er none som ved om denne forsterkeren http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=49_114&products_id=836 greier å drive frontsett og 6x9 høyttalere?? Mch Mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Det gjør den sikkert. Men at den yter 2x200wrm eller 2x600wrms er nok så langt ifra sant som man kan komme vil jeg tro.. Hvorfor akkurat denne? Pga prisen? sjekk litt på http://www.morel.no og se litt på US Amps de er veldig billig, og ikke minst gode amper.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 tja nå står den jo oppgitt til 4x80watt RMS da;) pen å se på var den og en hyggelig pris,sikkert et helt ok kjøp det der. og helt sikkert nok til å drive 4 høytalere med:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
domle555 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Oki takk for svar.. Det hva vell at det hva en hyggelig pris ja. Men skal ikke ha så veldig stort anlegg;) Mvc Mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 tja nå står den jo oppgitt til 4x80watt RMS da;) pen å se på var den og en hyggelig pris,sikkert et helt ok kjøp det der. og helt sikkert nok til å drive 4 høytalere med:) Oisann. Det så jeg ikke..beklager. Da er det nok en ok forsterker til å drive 4 høyttalere med ja:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
domle555 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Tror jeg kjøper meg en slik en jeg;) alpine front sett og 6x9 er de brae høyttalere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 finnes jo greit mange forskjellige Alpine Høytalere da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Men ettersom jeg har forstått det er ikke Alpine ett merke som er kjent for og være jalla, for og si det slik :) Hva 6x9ere tenker du da? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg