Gå til innhold

noen her som lodder MegaSquirt

Ranger emnet


aremme

Anbefalte innlegg

Vannmelon:

 

Har en b21et selv, og har tenkt litt på datasprut. Hvor mye kommer jeg oppi for ett komplett sprut?

Sånn ca.

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skal bytte motor i neste uke på 240en til B230FK (LH2.4). Må da koble opp og klippe ledningsnett til innsprøytningen. Er det like greit å bruke MegaSquirt med en gang da? Mtp at chip og sånn koster jo en del så.:ahahahhaha:

 

Hva blir total kostnad hvis man allerede har det av givere som trengs? Hvilke givere trenger man?

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 2500kr på et komplett ms til volvo. Da hadde jeg insprøytning fra før av, og ALT av givere, triggere etc tok jeg fra div vraka biler rundt her. Så ble ikke noe ekstra ut over inkjøp av MS2en.

 

Veldig mye enklere å koble opp et datasprut en å trikse og mikse med et org sprut!

 

-Trenger TPS/gass spjeld sensor, av pottmeter type, så volvos org går ikke bruke.

-IAT/Insugstempratur sensor

-CLT/vanntemp sensor

-og et trigger system. Går bruke volvos org lh.2,4 svinhjul (60-2. Eventuelt 230A fordeler med HAL giver.

 

MAP sensor (manifold trykk) er innebygd i boksen, anbefaler å bytte ut org med en større en (diyautotune selger 4,2kg sett)

Så må du self ha dyser, pumpe etc etc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår