DynaCore Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 http://www.adressa.no/forbruker/bil/article768551.ece# Hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Var ikke lett å se åssen bil det var nei... hehe... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Snodig. Når jeg logger meg inn på Volvos system, og skriver inn skiltnummeret. Kommer jeg inn på en 1987modell med typebetegnelse "R25" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Var ikke lett å se åssen bil det var nei... hehe... Nei, godt innpakka ja kan du si=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Snodig.Når jeg logger meg inn på Volvos system, og skriver inn skiltnummeret. Kommer jeg inn på en 1987modell med typebetegnelse "R25" TIE? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Ganske latterlig at adresseavisen.no kan påstå at de nye V70 ikke blir noen revolusjon når de ikke veit en døyt om bilen.. ikke ser de en dritt av bilen utenom en mengde kamuflasje, ikke er det kommet noen info om bilen.. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Morro. gleder meg sikkelig til nye V70'n Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 håper bare de beholder den lodrette bakluka som på nåverende V70.. Og ikke begynner å ta former etter den evig stygge Ford Mondeo.. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Helt helt enig! kan ikke bli mere enig i det. Hekken på Volvo V70 skal være sånn som den:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Ganske latterlig at adresseavisen.no kan påstå at de nye V70 ikke blir noen revolusjon når de ikke veit en døyt om bilen.. ikke ser de en dritt av bilen utenom en mengde kamuflasje, ikke er det kommet noen info om bilen.. Kanskje de har noe 'innside information' da vettu, de er kjent for det;) Men det er jo bare å vente til neste å så får vi da svar på det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Bilder i det norske Auto Motor und(?)Sport Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Lurer på om maskene er valgfri styling fra volvo? =P Dette blir bra. Volvo og Renault kommer med masse nytt fremover, og masse av det kan faktisk ta knekken på de "uslålige" nazi-stål bilene. Prismessig ihvertfall... =P Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Lurer på om maskene er valgfri styling fra volvo? =P Dette blir bra. Volvo og Renault kommer med masse nytt fremover, og masse av det kan faktisk ta knekken på de "uslålige" nazi-stål bilene. Prismessig ihvertfall... =P Pris??? hehe Renault har jo liggi godt under (i pris) tyske biler litt lenger enn ti min da! hehe Den sammenligningen der var jo jævla bra må jeg si.................:hondakick :hondakick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg