AstraG Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Var i vaskehallen i går med bilen. Når jeg var ferdig og skulle kjøre ut, kom det dryppende vann ned fra taket. Da jeg tok en nermere titt, var det kommet masse vann inn øverst i midten rett forran sladdrespeilet under taktrekket. Hvis jeg klemte litt på trekket, kom vannet rennende ned. Idag dro jeg opp på Bil i Nord Opel i Tromsø for å reklamere. De sa de ville lokalisere lekkasjen, og tette igjen med tettemasser. (time 18. desember =( ) Prøvde å overbevise han om å ta av ruten og pakningen, gjøre reint, for så å sette alt på plass igjen, men dette sa han ikke var nødvendig. Har hørt at hvis man bruker tetteskum osv, vil det aldri bli tett. Noen som har erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Leverte inn bilen i dag morges på verkstedet. Når jeg var ferdig på jobb og hentet bilen tilbake, fikk jeg vite at de hadde klart å knuse ruta når de skulle ta den av! Endte selvfølgelig opp med ny rute uten kostnader for meg =) Passet bra da det var en del steinsprang i den gamle ruta :D Årets førjuøsgave til meg fra Bil I Nord Opel =)=)=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 DANG! Jeg vil å ha ny rute! Steinsprang og riper fra vindusvisker fra forrige eier.... Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Dra opp på Bil I Nord å be dem ta ut ruta å gjøre rein pakningene:P Kanskje du er like heldig :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hmmm, får prøve ;p Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg