bassmania Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Selger nesten helt nye S-line dørlister, brukt ca. 2 uker, selges pga. fikk nye som er lakkert av en kompis! Kostet ca. 3.800 kr på Norsk bildelesenter(kvit. medfølger). Jeg selger dem for 2000 kr! Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hva er det du selger? De svarte listene nederst på døra? Eller listene med S-Line-merket på bildet? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 husker du de nye jeg moterte på for en uke eller to siden, de som jeg har på den posten min på A4 siden! de skal jeg selge! jeg fikk nye av kompisen min!! sååå:P trenger ikke de der nå! Det er de som er på bilde, hvis du er intr. send PM Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg