Duplex Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Så, etter det jeg har erfart vil et sluttrinn bruke "veldig" mye strøm når den bare er på-slått mens bilen ikke er i gang? Skulle nå dra å kjøpte noe kattmat men det var ikke reaksjon i bilen.. Batteriet er forholdsvis nytt men er kanskje noe lite (45Ah), og dynamoen har jeg ikke sjekket.. Så alt i alt så ble batteriet utladet i løpet av natten. Spilleren hadde ikke remote-utgang så jeg måtte koble remote direkte til strøm (gul kabel) Noen tips? Tenkte på å lage til en "bryter" på remote-kabelen? :magic: Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Først og fremst ELENDIG topic anger2 Så til resten, du skulle koblet remoten sammen med den røde, vel og merke om spilleren din slår seg av og på sammen med tenningen. Er nok forsterkeren som har tappet batteriet ditt ja... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Den røde ledningen er ikke tilkoblet spilleren men spilleren slår seg av sammens med tenningen... Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 det... er halt klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Knallbra topic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Topicen er reèll den.. Quote fra epifant: EDIT: og ikke minst; lag en topic som beskriver problemet ditt! Problemet mitt er i grunn at kattene mine er sultne :( Bilen kan jeg få strøm på men kattene er litt værre å ta "jump-start" på... Men fra spøk til revolver, noen som har noe tips til en midlertidig løsning på dette problemet? Skal ha ny spiller så snart økonomien tillater det. Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Topicen er reèll den.. Quote fra epifant: EDIT: og ikke minst; lag en topic som beskriver problemet ditt! Problemet mitt er i grunn at kattene mine er sultne :( Bilen kan jeg få strøm på men kattene er litt værre å ta "jump-start" på... Men fra spøk til revolver, noen som har noe tips til en midlertidig løsning på dette problemet? Skal ha ny spiller så snart økonomien tillater det. Hent styrestrømmen fra baklyset, da vel. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Aha! Det streifet ikke tankene mine engang.. Takk :) Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bare du ikke tar bremselyset... eller blinklyset ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bare du ikke tar bremselyset... eller blinklyset ;) Så langt ute på jordet er jeg heldigvis ikke :P Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bare du ikke tar bremselyset... eller blinklyset ;) HAHA! Tidenes beste innlegg på bilforumet :pray Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg