Gå til innhold

Sierra cosworth vs Volvo 740 Tic!!!


CossieRS_Øyvind82

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjører du orginldyser på 330 chip?+ da får den bare enda mindre benisn....

 

jeg har grønndyser vist du trenger.. ;) som er beregnet til 330 chip..

 

Kjører ikke med orginaldyser nei, hehe. Ellers takk, men har grønne dyser ;)

* Ford sierra cosworth (1991 4x4)

* Ford sirra cosworth (1990 2wd)

* Ford sierra sedan (1988)

* Golf GTI (1990)

* Honda accord ( 1992) (på høggern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, helt sant det som Cossie mk1 sier, mange av disse cossie 330 oppseettene som ikke bremser mer enn 250, kanskje mindre. Du har nok endel å hente ved å ta noen drag på rulla.....

Har selv drevet endel med Cossie (sierra 2wd) og kjørte endel med 330 oppsett før jeg dro den endel lengre. Men du trenger ikke spare så mye på ladetrykket, så lenge du kjører med skikkelig toppakning og får sjekket at bilen ikke går for magert kan du spa på mer.

Mange av disse 330 chippene som er beregnet til å gå på 1.5. Chippet jeg endte opp med, og var mest fornøyd med var et Mountune chip og var beregnet for 1.5. Fungerte utmerkeet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har CA 260hk på hjula på 200sx'en sies det. men det var nokk til at en M3 E46 ikke hadde sjans til å holde følge.

 

Fra 140 og oppover tokk jeg innpå han utallig mange ganger på motorveien i frankrike. til siste forbikjøringa da ga jeg meg ikke til det viste 252KM/T på GPS, (litt over 270 på speedoen)

 

Men da var bilen bortsette for lengst i speilet. regner med at farts sperra hans ikke var fjerna. men man skal ikke alltid tro at det går fortere om man har mere hk enn andre;)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice;) kjører en F-150 lightning

 

Ikke værst;) bare å møtes en dag det så ska jg nok parkere dg haha :roll:

 

Orginal eller ? er det ikke rundt 450hk i en sånn orginal ca??

* Ford sierra cosworth (1991 4x4)

* Ford sirra cosworth (1990 2wd)

* Ford sierra sedan (1988)

* Golf GTI (1990)

* Honda accord ( 1992) (på høggern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår