Volvoturbo240 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Lurer på om det er noen i norge som selger Tc sounds elementer? http://www.tcsounds.com Koster jo nesten like mye i frakt fra usa som elementene koster! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Nei. Men sjekk ut jetcarrier.com ;) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Nei.Men sjekk ut jetcarrier.com ;) Mvh Stian Det ser mye billigere ut! koster 482 dollar å sende 2 tc3000 15" med fedex.. Har du prøv dette før? lurer på hvordan dette fungerer, hvem som skal ta kontakt med jetcarrier ang frakt osv.. Blir vel vanskelig får meg å beregne frakt når jeg ikke vet hvor stor og tung eska blir..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er dessverre ikke sikkert at jetcarrier.no kan brukes. Her noe fra et annet forum: I frykt for dyr flyfrakt, hadde jeg allerede opprettet konto hos JetCarrier og planen var å oppgi den "virtuelle" postkassen deres som adresse.Men den gang ei. I ordresystemet til TC Sounds får man aldri en oppsummering av ordre-data før man sier endelig ja, og vips, så hadde jeg sendt avgårde en ordre, uten å få anledning til å oppgi en eneste adresse!!! Shipping ble forøvrig vist som $60... Forklaringen er (så vidt jeg har skjønt) at de alltid bruker adressen oppgitt i PayPal-systemet som endelig adresse. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er dessverre ikke sikkert at jetcarrier.no kan brukes. Her noe fra et annet forum: Frode Såvidt jeg vet så skal man bruke epost ved utenlands bestilinger.. Dvs at jeg kan oppgi den adressen jeg vil.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Såvidt jeg vet så skal man bruke epost ved utenlands bestilinger.. Dvs at jeg kan oppgi den adressen jeg vil.. Kanskje jeg skulle tatt med resten også: I ren panikk sendte jeg 5 mail med ca en dags mellomrom til minst et par forskjellige adresser hos TC Sounds. I disse mailene ba jeg om forklaring på hvordan frakten ble og om at jeg ønsket destinasjon til en adresse (JetCarrier) i statene og ikke i Norge. Jeg fikk ikke en linje i svar på noen av disse mailene!!! Så til slutt, etter et par-tre uker med venting fikk jeg plutselig mail om at elementene var sendt med FedEx, og tre dager etterpå hadde jeg dem i hendene. Sendt med fly... Så et par dager senere får jeg mail fra TC Sounds om at "de håper jeg betaler den ekstra fraktutgiften så fort jeg får beskjed om det". AAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! Jeg tør ikke tenke på hva 40 kg elementer med FedEx flyfrakt koster, men jeg er ikke spesielt interessert i å betale det... Historien er ikke slutt og jeg har skrevet noen hissige mails til dem så får vi se. Synd de skal være så surrete, for elementene deres er jo helt herlige... Det går sikkert an å få ordnet noe, men TC er tydligvis ikke de enkleste å handle med. Men, for all del, det er sikkert verdt slitet, flotte produkter! Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Kanskje jeg skulle tatt med resten også: Det går sikkert an å få ordnet noe, men TC er tydligvis ikke de enkleste å handle med. Men, for all del, det er sikkert verdt slitet, flotte produkter! Frode Brukte ikke han dær det "handlekurv" systemet på nettida? det skal ikke jeg isåfall! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Brukte ikke han dær det "handlekurv" systemet på nettida? det skal ikke jeg isåfall! Lykke til! Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det ser mye billigere ut! koster 482 dollar å sende 2 tc3000 15" med fedex.. Har du prøv dette før? lurer på hvordan dette fungerer, hvem som skal ta kontakt med jetcarrier ang frakt osv.. Blir vel vanskelig får meg å beregne frakt når jeg ikke vet hvor stor og tung eska blir..! Nei, har ikke prøvd det. Men er noen på AVforum som har brukt dem. To 15" pakket sammen er vel akkurat på grensen av 70 liter. Men uansett sendes de nok i to kolli, og da koster frakten deg 600 med mindre du får noen til å pakke sammen kolliene. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 noen som har erfaringer med disse elementene da? har 2 peerless resolution 15 inne, hvordan er tc elementene iforhold til disse? Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg