Sulliken Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Tok ut ABS giver, når jeg demonterte bakaksel. Hva slags fett skal jeg smøre den inn med når jeg setter den tilbake? Hjullagerfett, kobber fett, eller andre fett, eller ingenting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg smurte på hjullagerfett på min. Virka som det var litt tynnere det som var der opprinnelig, men har ikke merket noen bivirkninger enda. Brukte bare et veldig tynt lag rundt sensoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Bruk ikke vanlig kobberfett da det kan forstyrre abs'en (abs-føler er magnetisk). Bruk heller Alupasta. Det er og anbefalt på bremseklossene i stedet for kobberpasta på biler med abs. Ellers funker det fint å sette føleren inn med lagerfett. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg