VCE Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Du får da datastyring "live" med de hjernene som sitter på en del dieselmotorer fra før, så hva er det man da egentlig mangler for at de er originalt levert med datasprut? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 ok om det så regulerer trykket i fuelrailen..... hvordan sjer dette mekanisk sett? å hvorfor skal ikke dataspruten klare å gi samme signaler? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Sikker på at det ikke bare er turtallet som regulerer trykket. Jeg tror nok ikke det er det, men er jo en mulighet for det utfra hva JEG vet. Og det er nok en del variasjoner rundt omkring på commonrailsystemene. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 dette var akkurat den tråden jeg leita etter.. Har en MB 320 cdi som jeg har tenkt til å montere i MB 124.. Noen som har god kunnskap om MB systemet?? Kan det være mulig på ett elller annet vis å bruke/modifisere orginalboksen på noe vis tro?. det jeg veit er at dysene bruker 75volt!!! for å åpne. Det er noe spessielt..:o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Det "enkleste" for deg må være å ta med seg hele ledningsnettet - med original(e) hjerne® og styring(er). Spørsmålet er om det er mulig, med tanke på evt. startsperre og om man også trenger instrumenthuset. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Det "enkleste" for deg må være å ta med seg hele ledningsnettet - med original(e) hjerne® og styring(er). Spørsmålet er om det er mulig, med tanke på evt. startsperre og om man også trenger instrumenthuset. Det tror jeg nesten er håpløst. Men jeg har et håp om at jeg kan få modifisert orginalhjernen, evt hos bosch motorsport i tyskland. må få koblet ut elektronikken fra tenningslås,cluster i instrumentet og sannsynligvis noe girkassestyring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimR Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 En annen ting som muligens kan være ett problem er at dieselen blir ikke sprøyta inn i en stor dusj... men i flere små... Hør på de siste generasjon mercedes cdi motorene så er nesten all diesel kakling blitt borte pga dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 http://www.bankspower.com/Tech_SixGun_Cummins.cfm Tekniske data på Common Rail: http://www.vehicular.isy.liu.se/Publications/MSc/00_EX_3081_KA.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg