mk1 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Noen som veit hvordan det vil funke å sette turbo på en 1.8 8v gti? Går det i forhold til det mekaniske innsprutet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Det er mange som har gjort dette før, så svaret er ja. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Vis du først skal bygge turbo ville jeg satsa på gti 16v :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 skal du først gjøre det veldig enkelt bruk g60 motor med digifant og bygg turbo på den... gjort 1000 ganger før og virker som bare det.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Var vel ikke alternative anbefalinger jeg spurte om! Klart det blir bedre med en 16v, eller en motor som allerede har "turbo". Er ikke meningen å være frekk, men spurte selvfølgelig fordi jeg har en 8v gti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 det går helt fint.. lage deg ett tilleggsprut og dobbel pakning. sjekk for masse tips hos svenske tobbe http://golf666.mine.nu Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Fungere enormt bra med gti motoren. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 det går helt fint..lage deg ett tilleggsprut og dobbel pakning. sjekk for masse tips hos svenske tobbe http://golf666.mine.nu Takk for tipset. Regner med at jeg bare prøver. Nyoverhalt motor med dobbel pakkning, samt kaldstartsdyse som kobles inn man drar på. Må vel være mulig og kjøre 0.5\6 uten havari. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Takk for tipset. Regner med at jeg bare prøver. Nyoverhalt motor med dobbel pakkning, samt kaldstartsdyse som kobles inn man drar på. Må vel være mulig og kjøre 0.5\6 uten havari. skal til med dette selv, hvordan skal du fikse dysa så den gir suppe under pådrag? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 skal til med dette selv, hvordan skal du fikse dysa så den gir suppe under pådrag? Suppe under pådrag fikses me tillegginnsprut. :) Kjører selv 0,6 bar nå ska opp på 1,2-1,5 me orginal innmad. Kun dobbel topp pakning. :) Men bilen får for lite bensin te å skru opp. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 skal til med dette selv, hvordan skal du fikse dysa så den gir suppe under pådrag? Finnes brytere som styres av trykk. Man kan selv justere når man vil den skal kobles inn \ gi støm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Noen som veit hvor man kan få tak i en rimlig trykkvakt , ca 0-1 bar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Noen som veit hvor man kan få tak i en rimlig trykkvakt , ca 0-1 bar? Tess i Ski....eller kom innom meg på Langhus. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg