Archeron Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Har fått tak i en brukt CDX-MP30 spiller fra en kompis, og lurer på hvordan jeg skal koble den? altså hvor + og - skal inn.. har ikke et koblingsstykket å koble til, så må til med klemmer og lodding,men det går greit :P Tenkte å laste opp et bilde av baksiden på spilleren, men får ikke home.no til akkurat nå, skal se om jeg ikke får ordnet noe senere... Noen som kan hjelpe? Har prøvt å google litt, men finner ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Gul til batteri, rød til tenning og sort til jord :) Husk å sikre den gule med en sikring på 10-15A og helst ikke bruk strømtyver. Lodd heller alle kablene. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 rød på rød, gul på gul, blå på blå, osv Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archeron Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Har ikkje den pluggen bak på spilleren så noe farger har jeg ikke :P Så farge på farge fungerer nok heller dårlig. Bilde er dessvere litt stort, men det funker vel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ta deg en tur på biltema eller bilradiospesialist så skaffer du original pluggen. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archeron Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Er ikke sikker men han som jeg har fått tak i spilleren i fra snakket om at en slik plugg kostet ca. 700 kr.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg