Gå til innhold

Kjøpe meg evo?!


Strez

Anbefalte innlegg

Tenkte dette var det beste stedet å spørre om evo kjøp. Tenkte kjøpe ny bil om ikke alt for lenge nå, budsjettet er 200.000kr. (med skilt!) Får jeg en evo for dette? Skjønner jo godt at jeg ikke får en ny en, men tenkte mulig evo 4 el no.

 

Hvordan er det å få skilt på dette? Noen her som har en evo rundt det årstallet? Hvordan er forsikring osv på disse bilene da det ikke er noen historikk på disse bilene i Norge?

 

Chris

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

 

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal holde hardt med 200 000,- for en Evo IV, i hvertfall hvis rattet er på rettet siden. Jeg har hatt en Evo IV, den ble solgt videre til en kar i Oslo, men nå aner jeg ikke hvor den befinner seg.

 

Skilt er problematisk hvis man ikke kjenner til det slik som enkelt av disse importfirmaene gjør. Den jeg hadde vært regga på motorhistorisk grunnlag. Det skal så vidt meg bekjent være 3 Evo IV i Norge, så sant det ikke er tatt inn flere i senere tid. Jeg mener at samtlige ble regga på motorhistorisk.

 

Forsikring går helt greit hvis man har bonus og er over 25. Jeg betalt vel ca. kr. 8 000,- eller 9 000,- sist jeg hadde evo. Helt greit det.

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bekjent av meg som har en Evo 4, denne ble kjøpt for en måndes tid siden. Den kom på 200.000 ferdig regga på vanlig måte igjenom ett importfirma. Prøvde bilen her om dagen og dette er definetivt en bil jeg vil ha:wave Ta en tur innom http://www.mitsubishi-klubben.no hvis du har flere spørsmål :)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår