Per Christian Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hallo er det noen som gidder og bytte farge på felgene mine:D jeg tenkte gull eller noe i den duren.Og noe dekor hadde også ikke vært så dumt,men ikke for mye da.Takk:D Håper disse bildene duger har ikke flere,får ikke tatt noen heller pga,bilen har brent.men den bygges opp igjen:D Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Takker så mye,vet ikke om det ble noe finere jeg men.Kansje holde med til hvit Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 di felgene er jo gule, ikke gull da.. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 hehe ja fikser du noe ell Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg