Oddbjørn Olsen Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ønsker å se forskjellige løsninger for hvordan 4" kan monteres på dash i Golf II. Nei, det går ikke rett nedi når en har en skikkelig magnet! Post gjerne bilder her eller via mail. På forhånd takk :) Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvis du tar en loddebolt og gjør den skikkelig varm, rører litt nedi der så går det fint :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Kommer en bjelke i veien for å få mellomtonen dyp nok. Alternativet er å bygge opp elementet litt da, men det er begrenset med plass opp til det originale dekslet, som jeg helst vil ha. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 hvordan 4 tommer er detta da? hva med å kjøpe en med flatere magnet? bare å kjøpe en med neodym magnet det :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Er en Impact, og disse trenger litt over 5 cm dybde. Vanskelig å finne rene mellomtoner i 4". Hvordan fungerer disse med neodym-magnet da? Og pris? Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Begynner å bli et par av dette bildet nå, men her er i min, har forhøyet litt, og skjært ut litt med loddebolt, men har bare 3,5" Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Er en Impact, og disse trenger litt over 5 cm dybde.Vanskelig å finne rene mellomtoner i 4". Hvordan fungerer disse med neodym-magnet da? Og pris? Javel ? Ved hvilken frekvens har du tenkt til å dele de ved ? Morel og Hertz har i hvertfall løse mellomtoner i 4". Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Nå spiller jeg fra 250Hz til 4kHz med mine 3.25", med 4-tommerne tenkte jeg de kunne deles litt lavere. Savner litt mere "punch" i vokalen, og vil derfor prøve litt større mellomtoner. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Mener det er laget for 3,5" det hullet i dashen, mine 3,5 gikk ihvertfall rett nedi =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Mener det er laget for 3,5" det hullet i dashen, mine 3,5 gikk ihvertfall rett nedi =) Ja, og jeg skal ha 4"... Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Aha :D Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg