Techs Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Nei.. får mine regninger rett fra Møller jeg.... hmmm betalte du noe innskudd først? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hmmm betalte du noe innskudd først? Åja... selfølgelig så må man ha med hvor mye innskudd man har betalt... hehe Jeg betalte maksbeløpet. Tror det var 75-80.000 kr. Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Åja... selfølgelig så må man ha med hvor mye innskudd man har betalt... hehe Jeg betalte maksbeløpet. Tror det var 75-80.000 kr. ja men da er det jo ikke så rart :) jeg betalte ikke noe innskudd :) så da er det nok det som er forskjellen ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 ja men da er det jo ikke så rart :) jeg betalte ikke noe innskudd :) så da er det nok det som er forskjellen ja :) Betalte du ikke innskudd??? Er det ikke ett minimumsbeløp på rundt 30-40.000 kr man må betale da? Eller er det firmaleasing? Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Betalte du ikke innskudd??? Er det ikke ett minimumsbeløp på rundt 30-40.000 kr man må betale da? Eller er det firmaleasing? Nei jeg trengte ikke å betale noe som helst. Jeg har privat leasing. Men sikkert pga jeg ikke hadde noe annet lån akkuratt da jeg leaset bilen. Tror jo mer du har i lån ellers jo mer innskudd må du betale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Nei jeg trengte ikke å betale noe som helst. Jeg har privat leasing. Men sikkert pga jeg ikke hadde noe annet lån akkuratt da jeg leaset bilen. Tror jo mer du har i lån ellers jo mer innskudd må du betale. hmmm.. hadde ikke noe lån jeg heller.... Dette er hentet direkte fra dinside.no: "Hovedkostnadene ved en leasing- eller privatleieavtale, er summen av engangsbeløpet du må betale ved begynnelsen av leieperioden og den månedlige leien. I tillegg må du betale merverdiavgift på årsavgiften - en merutgift på 690 kroner per år- når du leaser bil. Dette utgjør omtrent to tusenlapper i løpet av tre år. " Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg tenkte jeg skulle bytte ut orginalspilleren i bilen med en litt bedre. Dobbel-din DVD-spiller eller noe sånt. Kan bli litt morro tror jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg har en sort 06' 2.0 TDi DSG Exclusive og betalte 40.000 + mva i forskudd, leaset på 3år/60.000km og jeg betaler 1590 + mva i måneden. Gjennkjøpet er vel på 189.000,- hvis ikke jeg husker feil. Men jeg skal sette opp månedsleien til ca 5000 + mva nå, slik at gjennkjøpsverdien blir mye lavere, så kjøper jeg den ut privat og setter baksete i den, når den tiden kommer. Av ekstrautstyr så har jeg full klima, navigasjon, multifunksjonsratt og hengerfeste. Det enste som bilen ikke har er skinn. Har bestilt nye felger nå. JZ Street 8,5x19 med 245/35-19 dekk og har et 35mm senkesett liggende som jeg skal få satt på. Driver å bygger litt omfattende stereo i den nå, hvis noen vil følge med på prosjektet http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=75 Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Okei. ja tror og jeg setter opp måneds "avdraget" snart. Jeg skal bytte ut min front unit med en dobbel-din spiller. Driver å får inn en del fra utlandet nå som jeg skal teste om jeg kan selge via gjennom butikken min. Men lurer på om jeg skal bli spesialist på Touran :) er jo søkk og kav av Touran'er i norge. Men åssen iso-kontakt har du valgt til din spiller? altså fra orginal til din spiller. er det ikke flere å velge i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Tror vi alle har skeiet ut litt her.... så kanskje vi skal holde oss til emnet som jo er "Bilder av Touraner"? Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Men åssen iso-kontakt har du valgt til din spiller? altså fra orginal til din spiller. er det ikke flere å velge i? Comfort adapteret er kjøpt fra Pioneer. Da får du volum og mute på rattet og styringsstrøm til spilleren, men dessverre ikke sporvalg osv. Sorry for OT:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedim Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 http://www.autoblog.nl/images/wp/Volkswagen%20Touran%20R-Line%20%282%29.jpg http://www.autoblog.nl/images/wp/Volkswagen%20R-Line.jpg Siter VW Touran 2008 exclusive FORD Taunus 2.0l 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Ere ikke dette bildet hentet fra et utenlands forum? Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedim Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Jau d e vel d men tråden er bilder av touran Siter VW Touran 2008 exclusive FORD Taunus 2.0l 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Jau d e vel d men tråden er bilder av touran Jaja... Bare lurte seru :) Mener nemmelig at jeg har sett det bildet ett sted seru :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg