Gå til innhold

"Ny" Granada! 2.3 Coupe


petrez

Anbefalte innlegg

Argh, venter bare på stereo nå, tar jo evinnelig lang tid med posten i disse juletider... Har stått reg. innlevert i Oslo siden tirsdag, forhåpentligvis datasystemet som ikke har blitt oppdatert, og den kommer i tide. Men har mine tvil :(

 

Ellers ja, takk for komplimenter. Har fått mange hyggelige bemerkninger på den i området rundt her allerede, moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe mer enn en billig stereo nå først, en Sony CDX-GT200 spiller, Arizona Eagle GX69 (6x9") bakhøyttalere, iso kabler + høyttalerkabler... Har et Focal Polyglass 5,25" comp.sett som skal inn foran, + DLS monoblokk forsterker og JBL GT10 sub (noe jeg har hatt liggende her en stund). Planer om å skaffe en 4 kanals forsterker til høyttalerne etterhvert, så får det heller holde til nå. Er ikke det mest ekstreme kvalitetsanlegget det her, men har mest anlegg i bruksbilen, her blir det mest for å ha grei nok lyd. Får heller oppgradere det litt og litt etterhvert, om jeg skulle få behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 4 weeks later...

Ja disse bilene er d verd å ta vare på.Står en slike en å holder på å ruste bort her jeg bor å,har spurt han som eier den om han vil selge den,men neida overhode ikke intresert i d nei..Idioten mener vist d er bedre bilen ruster bort,en at noen tar vare på den...den er forøvrig eg orginal coupe 2,3L Hvit med sort tak.

96 Audi A6 2,6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen for hyggelig tilbakemelding! Et par nyere bilder her, det dukket opp noe mer rust i løpet av tida jeg har hatt den desverre, spesielt rundt hjulbuene. Har nå fått pussa bort det verste, men har ikke råd til hellakkering på denne bilen, så blir nok å spraye over/skjule det så godt jeg klarer etter at grunnarbeidet er gjort. Det er også fare for at bilen kan bli solgt før vinteren, da det ser ut til jeg mister garasjeplass i år :(. Veldig synd i så fall, har virkelig begynt å elske denne bilen, og det er ikke måte på hvor mange fine kommentarer jeg får på den ute på veien... Her tatt utenfor Mosseporten Senter:

13082007800x600rc3.jpg

13082007001800x600rx7.jpg

13082007002800x600rz2.jpg

 

Edit: Bilen er nå solgt, hadde ikke garasjeplass til den i vinter og lite med tid til å ta meg av rust og det som måtte gjøres, så den ble solgt i slutten av august. En vakker dag blir det kanskje Granada på meg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår