Gjone Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hei! Nå er jeg i gang å skal finne ut hvor vannet har kommet inn i bilen min fra, må da ha ut sete rygger for å kikke litt. Men problemet mitt er at jeg ikke får ut seteryggen!! Har løsnet alle skruene som sitter nede, virker som om det er nakke støttene sete sitter igjen i. Får liksom ikke huket sete av. Men jeg må vel ha av nakkestøttene. Hvordan gjør jeg dette, har plundret i fire timer nå, og skjønner ikke hvordan jeg skal få gjort det. noen her inn som vet hvordan man gjør dette? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 oppe ved fundamentene på nakkestøttene er det noen klips som du drar ut sideveien.. da kan du løfte støttene opp av ryggen, men ryggen henger likevell på noe annet og.. vet ikke hva annet den henger på desverre :( men håper du er litt nærmere :) Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hjertelig takk for raskt svar. nå skal jeg rett ut å prøve å få de av=) Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hjertelig takk for raskt svar. nå skal jeg rett ut å prøve å få de av=) Bare hyggelig.. må si ifra når du finner ut hva som skal til for å løse ryggen og! Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Jeg fikk aldri av ryggen på mitt baksete. Fikk av nakkestøttene, men de hullene som de støttene stod i henger igjen og holder ryggen på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Jeg fikk av sete ryggen. Festene til nakkestøttene sitter festet i metallplaten bak sete. Så vis du går inn i bagasje rommet ser du fire hvite tapper. disse skal pressen inn, før man så kan dra de opp. Da er det bare å løfte av sete ryggen. Takk for hjelpen! Erik Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg