Trollet_ Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 hmmmm....tror jeg ksla stikke innom honda forhandleren en dag i nærmeste framtid og spørre der...!! men har vurdert og gjøre det enkelt og ha bassrefleg og ha heller bassreflex-røret opp i hattehylla... eller så kan jeg også snu subben mot seteryggen og ha fremdeles bassreflex opp i hattehylla... Hva mener dere er best ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 hmmmm....tror jeg ksla stikke innom honda forhandleren en dag i nærmeste framtid og spørre der...!! men har vurdert og gjøre det enkelt og ha bassrefleg og ha heller bassreflex-røret opp i hattehylla... eller så kan jeg også snu subben mot seteryggen og ha fremdeles bassreflex opp i hattehylla... Hva mener dere er best ? bassport inn i bilen og sub i bagasjen syns jeg ikke blir så bra. latt heller begge deler spille i bagasjen, og bruk hattehylle høyttalera som port til cupén (mener fjærn dem) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hadde ikke tvboden bilen slik at bassporten gikk gjennom hattehylla og at subben var i bagasjen? Tenker da på den oransje bilen de hadde i butikken. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 jo de hadde det men det var en bandpass kasse med helt syk port..... det går greit med sånne løsninger men ikke bassrefleks :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hadde ikke tvboden bilen slik at bassporten gikk gjennom hattehylla og at subben var i bagasjen? Tenker da på den oransje bilen de hadde i butikken. Som eSOo sa, det var banpasskasse. Noen som også kan være ett alt. for deg, men fortsatt må du lage hull ;-) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Eh, jeg dro til biltilsynet med min bil.Og dem sa det var helt ok, trengte ikke ekstra stivere, før kassa ble tatt ut mente dem. Jeg har drivi med bilombygging, og derfor kappa i karroserier og rammer 100 vis av ganger, godt fint værgang. Ja, er jo like mange meninger på bt som det er fisk i havet. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 blir litt forvirra jeg...har hatt element & bassreflex ut i bagasjen... synes ikke det ble så bra... port og element på samme side sunes jeg aldrig har fungert bra... va ganske bra når element & Bassreflex var vendt mot seteryggen... men da skrangla det så djevelsk.. lite bass i baksetene også:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 tengte litt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg