stianth Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Litt Lowrider bilder.... Beklager dårlige bilder... Tatt med mobil.... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 sånn ja.. digger det siste bilde så sjukt ass. det er peeeent :D Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Er ikke så mye som skjer her gitt... Noen som har noen synspunkter på bilen?? Og forslag til noe jeg kan gjøre med den som ikke koster altfor masse penger.... Får lissom ikke noen nye fete ideer inn i hode... Håper på kommentarer og synspunkter.... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Syns bilen din er FET:) det jeg ville gjort, er å lakkere fangerne i midten blått, da hadde det blitt mer symetri og penere;) min mening da... Stå på! Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Takker for det... ;) Ja, planen er å lakkere fangerene i midten... men venter til "vinteren" er over... Er blitt kjent med noen lakkerere nå... så får kanskje litt rund pris av dem.... men har en følse at lakken kan være litt dyr... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Skjer her om dagen a Stian? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Vet ikke helt va jeg skal si her, likte ikke felgene på bilen, på en eller annen måte :P men ellers så syns jeg bilen er kjempepen og se på, likte spesielt senket du har gjort på den :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l0Ff_ Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hva slags vinge er det som er på bak? Hvor får man eventuelt kjøpt en billig? pris? Tenkte jeg skulle fått meg enten noe som lignet på min, eller kanskje bare en liten GTI vinge, er litt usikker. Unnskyld hvis dette står før i tråden, eller andre plasser, men er sulten og må finne mat :P Siter Mvh l0Ff > 74' Opel Manta Berlinetta "Stuntbilen" > 84' Opel Corsa "Casanova" X 98' Honda Civic "Japsepinnen" X 91' VW Golf "Fuglespisern" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred_S Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Edition one interiøret kan man vel få mellom 5000-8000,- for, avhengi av stand ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fin bil ;) Ang. pris på interiøret; 5-8000 må være i god stand, jeg gav mye mindre for mitt, med to hull (skulle trekkes om uansett, så det passet bra) Ikke 100% sikker på at det er samme stolene, men de ser veldig like ut. Fikk forresten med dørtrekk med mitt. Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred_S Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Edition one interiøret er elektrisk justerbare blåe ( med noen striper på ) fremstoler,baksete og dørtrekk... :) Ja prisen eg sa var med dørtrekk.. Men kan godt være at eg tar feil.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg