Gå til innhold

Min Golf GTI 16V

Ranger emnet


stianth

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Er ikke så mye som skjer her gitt... Noen som har noen synspunkter på bilen?? Og forslag til noe jeg kan gjøre med den som ikke koster altfor masse penger.... Får lissom ikke noen nye fete ideer inn i hode... Håper på kommentarer og synspunkter....

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det... ;) Ja, planen er å lakkere fangerene i midten... men venter til "vinteren" er over... Er blitt kjent med noen lakkerere nå... så får kanskje litt rund pris av dem.... men har en følse at lakken kan være litt dyr...

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 4 months later...

Hva slags vinge er det som er på bak? Hvor får man eventuelt kjøpt en billig? pris?

 

Tenkte jeg skulle fått meg enten noe som lignet på min, eller kanskje bare en liten GTI vinge, er litt usikker.

 

Unnskyld hvis dette står før i tråden, eller andre plasser, men er sulten og må finne mat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil ;)

Ang. pris på interiøret; 5-8000 må være i god stand, jeg gav mye mindre for mitt, med to hull (skulle trekkes om uansett, så det passet bra)

Ikke 100% sikker på at det er samme stolene, men de ser veldig like ut. Fikk forresten med dørtrekk med mitt.

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår