ona Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 hornet på min 245, 93 modvirker ikke, sikringen er intakt, men har målt og det kommer ikke strøm til hornet. så det er elektrisk,. noen typiske punkter som svikter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 tror du har ødelagt den. :D Sjekk kabelen bak puta til tuteknappen på styret, sikring, jording. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 På min er jeg nødt til å trykke inn hele rattet for at tuten skal virke pga dårlig kontakt mellom bryter og slepering. Kan også være brudd i ledning. Mål spenning mellom forskjellige punkter i kretsen. Til slutt vil du finne feilen Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandulf Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 På min er jeg nødt til å trykke inn hele rattet for at tuten skal virke pga dårlig kontakt mellom bryter og slepering. Kan også være brudd i ledning. Mål spenning mellom forskjellige punkter i kretsen. Til slutt vil du finne feilen Hva gjorde du for å få bedre kontakt mellom bryter og slepering? F*ens irriterende å ikke ha fløyte :S Siter '97 BMW 523i [x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v [x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v [x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2) [x]'88 Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_tic Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 har en 93 stv selv og kontakta på "tuta" i rattet har en tendens til å hoppe ta på bilen min hvertfall Siter 93 volvo 240stv - FK 86 volvo 240tic - FT skrota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandulf Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 har en 93 stv selv og kontakta på "tuta" i rattet har en tendens til å hoppe ta på bilen min hvertfall Er nok ikke det som er problemet, vet at det er dårlig kontakt ved sleperingen som er årsaken. Tingen er bare hvordan jeg får fikset dette? Siter '97 BMW 523i [x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v [x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v [x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2) [x]'88 Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandulf Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 De to "pinnene" som går gjennom rattet og berører sleperingen; skal de være festet på over- eller undersiden av rattet? Dvs. skal de tres gjennom rattet slik at de stikker ut på baksiden? Jeg plages med at det ikke blir ordentlig kontakt på denne måten, de vil bare skli litt tibake. Eller skal de tres fra undersiden slik at det ikke er mulig å dra de opp i rattet? Hvis jeg har de slik så holdes de ikke fast på hver sin ring slik at det da blir kontakt og fløyta går i ett kjør.. :confused: Siter '97 BMW 523i [x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v [x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v [x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2) [x]'88 Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandulf Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Bump? ;P Siter '97 BMW 523i [x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v [x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v [x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2) [x]'88 Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.