iamdrunk Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg har litt fusking i motoren på min '92 325ix, den har en tendens til å fuske noe når jeg slipper clutchen for fort i 1-2.gir, iom. at det er satt på et kon-filter så gjør jeg regne med at det kan ha noe med lufta å gjøre, for gir jeg kjapp gass på tomgang så hører man at den kveler seg. Spørsmålet er da om det er stor jobb, eller hvordan jeg stiller på LMM for å få riktig luftmengde.. Eller om det kanskje er noe annet? Irritabelt dette..heh.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 LMM stiller seg selv. Er dette spesielt kun da bilen er kald? Eller er det hele tiden. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 det er hele tiden ja, og det er spesielt når jeg f.eks står i kryss og starter fra 1.gir, da må jeg lissom clutche og gi litt mye gass for å unngå å kvele bilen osv.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 se etter sprekker i slangen fra LMM til innsuget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Ta chassis å rist løs, sliter med same story på min 325ix. Byttet samtlige slanger i motor... Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 skal ta å sjekke litt når det blir lyst ute igjen, noen andre tips som jeg kan sjekke samtidig? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 sjekk om lambda ledningene er intakte Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 jeg tror jeg har kommet frem til en løsning :S en litt dyr en, koblet fra LMM og der var det jaggu ingen forskjell da den gikk på tomgang, så jeg frykter at den har tatt kvelden.. kunne dette høres logisk ut? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 meget, lån deg en som er funksjonabel før du kjøper evnt Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 kan det hende du har kjøpt ett bilig filter. eller at filtere slipper igjenom for lite luft. + bmw`er er veldig sære når det gjelder luftfiltere, luftmengde måleren kan gå i stykker i noen tilfeller. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 aner ikke hvilket filter det der er, men tipper et torshov filter, og det er jo bare drit.. jeg skal sette på et Greenfilter om jeg en gang får det..heh.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg