tjekk Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ja er jo ikke lange stygge vist det er i Fossegrenda...:D Men må bli før kl 15.30 for eg skal jobbe ettermiddag neste uke.. jess, er på jobb fra jeg våkner til i 4 5 tia jeg så det er greit ja. ring eller send meg en sms på 95806400 da :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Bumper denne jeg ;) skal legge inn noen bilder av inni bilen og motorrommet i morgen Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Ja da glemt æ d igjen... va 2 å kikka på bila i dag da, men ingen med nå avgjørelse enda så den e jo framdeles til salgs. bilder i morra :) LÅÅÅÅÅVE Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 BUMP! Løp å kjøp! denne er jo perfekkt å bygge turbo på :) eller bare sette på en kompressor igjen Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Bump Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 kansje feil tid rett før jul MEN BUMP :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 bumpetibumpbumpbump Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 bump Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diggergolfbtw Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei! Er bilen solgt?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jepp bilen blei henta klokka 8 i kveld ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg