Gå til innhold

Tilbud på bilstero

Ranger emnet


Dirty^Dog

Anbefalte innlegg

kremt kremt, power acoustik ... helt ok... Hadde den største pa mono blokk, brukte den vel 5 timer totalt, i løpet av 2-3 måner,,, røk 3 ganger, på rad, noe nytt hver gang. kjøpte mtx istedenfor. så nå er eg fornøyd....

 

Det er gjerne litt bedre å legge litt penger i det om du vil ha det en stund, ikke noe gøy å kjøpe det, vere missfornøyd i 4 måner for å så måtte kjøpe noe nytt... tro meg........sats heller på noe mere kvalitet.. det er billigere i det lange løp. Men hva du skal bruke forsterkeren til a?

:) :)

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dirty^Dog

Macgyver: hmm.. skal ha den til frontsett, 2 høytalere bak og en 12".. ekke sikker på hvor kraftig noe av det er ;p Noen tips til forsterker til mellom 3 og 4000? eller kanskje du kan mekke en til meg? ;D

 

Har en demobrukt RF Power 551X til salgs... Brukt siden midten av juli. Info her

 

Skal ha 3000,- for den.

 

Et lite bilde:

post-1185-13804852003501_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har egentlig trua for boss ripper forsterkerene... jeg har de største ripper 12" subbene å de fungerer som faan... har hatt de lenge nå. bare spør D-1.. han har hørt dem når de har fungert på sitt beste. fungerer ikke så bra i asconaen min som de gjorde i sierraen. må ha ny kasse.

JaFFaMan is in tha house!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 x 800W er jo bare skryt på disse forsterkere der..e har jo en som kostet meg 2000,- og har bare 2x120..

e har prøvd 2x12" boss sine på den..ehm..dem e vel 600w hver ..sto det på dem..poenget var da at e klarte å drive dem like bra som en kompis som har en BOSS forsterker som er ehm..2x600W..så..oppskryt sier e bare..

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår