Gå til innhold

billig bilsterero! kan eventuelt bytte mot noe. kom med forslag!

Ranger emnet


jannis-

Anbefalte innlegg

hei. nå har jeg funnet ut at jeg har litt for mye liggende av bilstereo, så derfor har jeg kommet til det stadie at jeg må selge unna en del, siden jeg har komplett stereo i bilen, og fortsatt har en del liggende. mye av det er enten lite brukt eller helt nytt.

 

2 stykk dobbelt spolet 12 tommere på 450 watt rms. 2*4ohms spoler.

disse er helt nye å aldri brukt. kun den ene som er tatt opp av esken.

 

sub2.jpg

 

gulsub.jpg

 

disse skal jeg ha 1500 inklusive frakt.

_______________________________________________________________

 

så har jeg et pioneer frontsett som er lite brukt det heter TS-E136C, har kun spilt me det i ca 5 timer jeg. dette er et 51/4" frontsett med delefilter, diskanter og mellomtoner. ny pris kr 1798kr

 

pioneerfrontsett.jpg

 

dette vil jeg ha 800kr for.

_______________________________________________________________

 

1 stykk magnat 12 tommer. denne subben er brukt i ca 60 timer.

 

magnatsub.jpg

 

denne selger jeg for kr 200. dette er en grei sub for den som vil ha litt bass i bilen.

_______________________________________________________________

 

2 stykk rockford fosgate he2 10 tommere. 2*4 ohms spolet. 400watt rms.

disse er ikke nye, men fint behandlet. supre subber for en som ha kjapp bass i bilen.

 

Utennavn.jpg

 

disse vil jeg ha 1000kr for begge 2. (ikke solgt alikevell, grunnet useriøs kjøper.)

_______________________________________________________________

 

1 stykk pioneer ts-w305c med fabrikk bygd kasse.

denne er fint brukt og ser bra ut. enkelt for den som vil bare sette inn en helt grei å bra sub.

 

pioneer12mkasse.jpg

 

denne tenkte jeg meg rundt 800 kr med kasse.

_______________________________________________________________

 

en clarion cd spiller til bil. spiller ikke mp3 og wma. helt grei å enkel spiller som er beregnet for bmw med tanke på lyset på spilleren.

 

jhhfdfj.jpg

 

kr250.

_______________________________________________________________

 

neonlyssett til under bil. det består av 2 lange rør og 2 korte rør. de er i blå farge. settet er aldri brukt og framstår som nytt. kostet 1000kr helt nytt.

 

jgfcdhg.jpg

 

dette kunne jeg ha tenkt meg 500kr for.

_______________________________________________________________

 

1 stykk helt ny 5 kanals ads forsterker. denne er kjøpt på torshov for kr 1000. kun koblet på strøm. dette er grei forsterker for noe høytalere og en sub.

 

hkghdfytf.jpg

 

denne skal jeg ha 700kr for.

_______________________________________________________________

 

kan være noe mangelfull forklaring om produktene, men da er det bare å sende meg en pm, så skal jeg prøve å svare så bra som mulig.

de som jeg har oppgitt frakt med, selges billigere om kjøperen henter den selv. kan også være inntrisert i å bytte i noen annet stereo, enten bil eller hus. både høytalere og forsterkere. kom med forslag.:D kan også sende meg bud og forslag på 45670690.

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg gidder ikke å lese gjennom den "tykke" tråden din. Sikkert andre som heller ikke gidder. Prøv å sette img forran og /img bak linkene dine (skal settes i klammer []), så skal du nok se at du får mer respons. Da kommer det bilder i tråden. Pleier å hjelpe litt det.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gidder ikke å lese gjennom den "tykke" tråden din. Sikkert andre som heller ikke gidder. Prøv å sette img forran og /img bak linkene dine (skal settes i klammer []), så skal du nok se at du får mer respons. Da kommer det bilder i tråden. Pleier å hjelpe litt det.

 

hei du. grunnet til at jeg la inn de bildene å sånt, va for at de skulle komme fram, men er litt "ny" på dette, så vet ikke helt hvordan jeg skal få det til. kan du vise meg hvordan jeg gjør dette da? hadde vert takknemmeli for det:)

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gidder ikke å lese gjennom den "tykke" tråden din. Sikkert andre som heller ikke gidder. Prøv å sette img forran og /img bak linkene dine (skal settes i klammer []), så skal du nok se at du får mer respons. Da kommer det bilder i tråden. Pleier å hjelpe litt det.

 

takker for din gode hjelp.

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rf 10" solgt? har du ett bedre bilde av de? hvordan ser de ut, ser de helt voldtatt ut? er interessert hvis de er bortimot strøkne!

 

hei. nei de rf 10 tommerne er ikke solgt enda. legger inn 2 bilder av de her nå, så du får se de. den ene er strøken, og den andre har en liten hvir ring rundt støvhette etter liming av denne.

 

rf20.jpg

 

rf21.jpg

 

men ellers så spiller de fint og er ikke "ihjelspilt"

gode ellement som spiller fint.

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell på tide at du blir kvitt litt av alt du har liggende hjemme nå:) Snakket med broren din for 2 uker siden, og han sa du hadde en god del stereo liggende hjemme ja. hehe..

 

jupp, har ikke bruk for nesten noe av det, men har fått solgt unna en del nå da. men fortsatt litt igjen.

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår